Rady k překonání současné krize dává lidem nová advertorialová kampaň ČSOB, kterou navrhla a zpracovala agentura Bison & Rose. Tipy na zajištění stabilních výnosů, uložení peněz s jistotou či minimalizace případných ztrát se budou objevovat ve formě otázek a odpovědí v tisku až do konce dubna. Kampaň také podporuje Spořicí účet s prémií, který ČSOB uvádí na trh.
„Agentura Bison & Rose vypracovala celou koncepci kampaně. Advertorialy směřují do deníků a do společenských a lifestylových časopisů. Otázky a odpovědi, jež jsou součástí advertorialů, pak korespondují se zaměřením daného média,“ uvádí David Laňka z Bison & Rose.
Advertorial je koncipován jako řešení aktuálního finančního problému kteréhokoliv občana. Ten navštíví bankéře a ze schůzky si odnáší zápisky s doporučením, které reflektuje dopady finanční krize na běžný život. Vizitka bankéře přitom zůstává připnutá k poznámkám klienta kancelářskou sponkou, což vytváří silný grafický motiv.
„Advertorialy se nám jako formát historicky osvědčily a mají své místo v komunikačním mixu i v aktuální kampani na Spořicí účet s prémií,“ uvádí Ivo Měšťánek, výkonný manažer útvaru Externí komunikace ČSOB.
Advertorial se stává stále oblíbenější formou inzerce. V zahraničí bylo jeho výzkumům věnováno několik studií, v České republice byl realizován zatím pouze jeden výzkum účinnosti tohoto typu komunikace a jeho zadavatelem byla přímo agentura Bison & Rose. „Advertorialovou formu komunikace v printových médiích nabízíme klientům již několik let a výsledky prokazují její opodstatnění a pozitivní dopady do cílových skupin,“ říká Laňka.
-red-