Komunikační agentura Proximity Prague aktuálně spustila kompletně přepracovaný web vytvořený pro české zastoupení sportovní značky Scott. Ta je v Česku vnímána zejména jako výrobce kvalitních jízdních kol, její záběr však zahrnuje také kompletní vybavení na lyže, funkční sportovní oblečení a řadu běžeckých bot Makani. Dívkám a ženám, které vyhledávají stylovou sportovní eleganci, je určena zvláštní značka Contessa.
Nové webové stránky zdůrazňují právě širokou nabídku značky Scott, která se odráží v grafických elementech – návštěvník nemusí vybírat pouze z klasického menu, ale má na výběr rovněž několik grafických polí s různými tematickými okruhy. Značka Scott na webu představuje také svůj tým „Scott Riders“, mezi který patří v zimních sportech např. Šárka Záhrobská. Značka Contessa je v rámci webu zastoupena rovněž vlastní sekcí, kde je zájemcům přiblížena filozofie značky a kde si můžou prohlédnout katalog nebo se seznámit s novinkami a známými tvářemi značky, jako je např. freestylová lyžařka Simona Hrstková.
„Nové webové stránky značky Scott jsou nejen médiem představujícím produktovou nabídku,“ říká Petr Růžička, vedoucí digitálního oddělení Proximity Prague, „naším hlavním úkolem bylo totiž vyřešit vnímání a positioning Scottu v České republice a najít odpovídající způsob prezentace, který zdůrazní dynamiku této prémiové značky a přiblíží ji širokému publiku.“ Nový web byl implementován v rámci celkové komunikační strategie vyvinuté agenturou Proximity Prague.
-red-