New Yorker, výrobce mladé módy se sídlem v Braunschweigu, se po minulé úspěšné kampani nazvané “Tecktonic” vrací ke stylu svých dřívějších kampaní. Na plátnech evropských kin a na televizních obrazovkách tak uvidíme klip plný černého humoru a kreativních nápadů.
Hlavní hrdinkou reklamního spotu je velmi krásná mladá žena, která svým vzhledem – a samozřejmě outfitem značky New Yorker – přiláká pohledy několika mužů, čímž je ovšem uvrhne do velkých nesnází. Jak je pro klipy „Dress for the moment“ obvyklé, i tento potom nabere překvapující směr.
Představy společnosti New Yorker o podobě klipu uvedl do reality režisér Philipp Stölzl, se kterým firma spolupracovala na reklamním spotu již v roce 2006. Stölzl je známý především svými hudebními klipy, které režíroval například pro kapely Rammstein nebo Garbage a pro zpěvačku Madonnu. Neméně známým je také díky režírování oper, mj. Berliozovy opery Benvenuto Cellini na festivalu v Salzburgu v roce 2007.
Reklama poběží ve více než dvaceti dvou zemích téměř v pěti tisících kinech. V Německu a Rakousku bude navíc vysílána v televizi – celkem ji budou moct spatřit diváci devatenácti televizních kanálů. Ve dvanácti zemích bude kampaň rovněž podpořena inzercí ve více než sto padesáti tištěných médiích a outdoor reklamou.
New Yorker hodlá svou kampaň intenzivně podpořit i online reklamními aktivitami. Uživatelé internetu tak narazí na inzerci na stránkách všeho druhu – stránkách zaměřených na klipy a videa jako jsou myvideo a clipfish, sociálních portálech jako Facebook, StudVZ a SchülerVZ nebo na populárním YouTube. Ten bude jeden den celý oblečen do barev společnosti New Yorker a bude zde vysílat speciální New Yorker stanice.
Mimo to je připravena ještě speciální kampaň, která vznikla ve spolupráci s MySpace. Uživatelé budou vyzváni k navržení vlastního designového trička. Všechna trička půjdou do soutěže a vítěze čeká velice zajímavá odměna – jeho návrh se stane součástí další kolekce společnosti New Yorker.
-red-