Červené konto Poštovní spořitelny slaví mimořádné prodejní úspěchy. Jeho prodeje vzrostly oproti loňskému roku více než trojnásobně, konkrétně v lednu o více než 220 % oproti prosinci a v únoru dokonce o 360 %. Zájem o Červené konto odráží současný trend, kdy lidé mnohem více spoří, ale zároveň chtějí mít své úspory kdykoli po ruce.
„Červené konto vychází maximálně vstříc klientským potřebám, protože splňuje požadavek vysokého úročení s možností kdykoliv vkládat nebo naopak vybrat jakoukoli část úspor.,“ potvrzuje Leila Goulliová, ředitelka Marketingu přímého prodeje Poštovní spořitelny. „Právě okamžitou dostupnost peněz naši klienti vnímají jako klíčovou výhodu v současné ne příliš příznivé situaci,“ dodává Goulliová.
Červené konto se již zařadilo mezi nejoblíbenější produkty Poštovní spořitelny. Důvodem je také to, že se spořící účet opírá o jednu z nejvýhodnějších úrokových sazeb na českém bankovním trhu. Klient ke svým penězům přístupu je kdykoli díky elektronickému bankovnictví, GSM bankovnictví a embosované platební kartě.
„Červené konto navíc není vázáno na běžný účet, takže si ho u nás zakládají i klienti ostatních bank. Spoří teď u nás a běžný účet si mohou klidně nechat v bance, kam jim chodí výplata,“ doplňuje Petr Mikoláš, manažer útvaru Spoření a investice Poštovní spořitelny.
-red-