Obchod

Autopůjčovna RentPoint úspěšný rok 2008

Ačkoliv se může zdát, že se segment autopůjčoven nijak závratně nevyvíjí, opak je pravdou. Uplynulý rok byl pro RentPoint úspěšný. „Tržby překonaly plán o více než 8 procent a přesáhly tak 50 milionovou hranici,“ říká Radek Vácha, executive manager autopůjčovny RentPoint.

„Změny na trhu půjčování vozidel doznal zejména segment zaměřený na firemní zákazníky,“ říká Radek Vácha ze společnosti RentPoint. Společnosti poskytující služby operativního leasingu nabízely dříve svým klientům tzv. zajištěnou mobilitu. V případě, že klient potřeboval údržbu na svém automobilu, dostal v rámci měsíční platby zdarma k dispozici vůz právě z půjčovny. „Sílící tlak na snížení měsíční splátky však donutil leasingové společnosti upravit šíři poskytovaných služeb. Právě výpůjčku zdarma nabízí již minimum leasingových společností,“ uvádí Vácha.

Současná situace ekonomiky nabízí podle Váchy v půjčování aut ještě jeden směr. „V současnosti jsme svědky toho, jak velké korporace snižují náklady na vozový park. Již není samozřejmé, že všichni zaměstnanci středního managementu mohou využívat služební vozy i k soukromým účelům. Zvláště pro společnosti, kde většina zaměstnanců pracuje v kancelářích a pravidelně necestuje, může znamenat outsourcování služeb interní dopravy značné úspory,“ vysvětluje Radek Vácha.

Podle Radka Váchy zhruba 40 % zákazníků tvoří ti, kteří mají zájem o dlouhodobé firemní pronájmy vozidel. Zbývající část se dělí mezi krátkodobé firemní pronájmy a tzv. „zákazníky z ulice“.

Pokud zákazník využije služeb autopůjčovny, zaplatí pouze pevnou částku za nájem vozidla, závislou na typu auta a délce výpůjčky. Stačí podepsat příslušnou smlouvu a odjet vybraným vozem – odpadají starosti se zařizováním pojištění či hledáním a placením servisu v případě poruchy. „RentPoint svým zákazníkům nabízí mimo jiné i 24hodinovou asistenční službu. A k povinnému ručení a havarijnímu pojištění poskytujeme na zapůjčené vozy také pojištění proti vandalismu a krádeži či úrazové pojištění pasažérů,“ jmenuje Radek Vácha.

Nelze zapomenout ani na další přidanou hodnotu autopůjčoven, a to možnost výběru automobilu z mnoha modelů a značek. Zákazník tak může podle své nálady odjíždět pokaždé s jiným vozem – z RentPointu třeba s automobilem značky Volvo, Mazda, Mitsubishi, Ford či Hyundai. „Nabídka vozidel je opravdu široká. Zákazník si může podle své aktuální potřeby či nálady vybrat od standardních modelů, přes užitkové vozy, minubusy, luxusní limuzíny až po kabriolety,“ říká Vácha.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!