Média

Outbreak pro Vitanu

Poradenská firma a agentura Outbreak, specialista na Word of Mouth Marketing, zahájila spolupráci s Vitanou.

Vitana se pro uvedení jednoho ze svých nových produktů rozhodla vsadit na Word of Mouth Marketing v režii Outbreaku. “Pro Vitanu jsme připravili netradiční formu product seedingu. Pečlivě vybraní názoroví vůdci z cílové skupiny a jejich sociální okolí získají neobvyklé zážitky, během nichž vyzkouší nový produkt a dostanou důvody hovořit o něm ve svých sociálních okolích,” přibližuje koncept kampaně Dan Farkaš, jeden za zakladatelů Outbreaku.

“Outbreak nás přesvědčil, že touto neobvyklou cestou naše novinka a značka Vitana získají příznivce, kteří o nich budou nadšeně hovořit se svými známými. Zároveň také věříme, že se tento zážitek s produktem pozitivně odrazí v jejich následném nákupním chování,” komentuje zahájení spolupráce Pavlína Barker, produktová manažerka z Vitany.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!