Kongres Marketing Management vstupuje do svého 10. ročníku v období, které je zcela mimořádné, řadou expertů označované za největší krizi v poválečném období. Tato výzva je o to větší, že přichází rychle a představuje radikální změnu oproti předchozím 10 letům konjunktury. Drastická změna tržního prostředí vyžaduje intenzivní přemýšlení, hledání nových cest a inspirací.
Marketing Management 2009, mezinárodní kongres pro marketingové managery a specialisty, pořádaný 20. května 2009 v pražském hotelu Ambassador, si klade za cíl stát se významnou platformou pro hledání cesty vpřed. Logicky se proto zaměří na téma budoucnosti marketingu, a to jak v dlouhodobější perspektivě, tak v kontextu nadcházejícího těžkého období. Klíčová zpráva kongresu přitom bude „Marketing v době krize? ANO! Krize v marketingu? NE!“
Klíčovým řečníkem kongresu bude Andreas Steinle, Managing Director prestižního německého Zukunftsinstitutu (Institutu pro budoucnost). Jeho výběr byl velmi cílený – Andreas je odborníkem na budoucí trendy marketingu a současně se aktivně angažuje v diskusi o tom, jak úspěšně reagovat na globální krizi. V této souvislost například prohlásil: „Krize podporují kreativitu tím, že nutí lidi vzdorovat silným výzvám a problémům“. To je nepochybně dobrá zpráva pro v dobách hojnosti poněkud ovadlý středoevropský marketing. Tým Zukunftsinstitutu razí v této souvislosti i názor, že dnes více než jindy se lidé musí soustředit na to opravdu zásadní. Diky tomu máme právě šanci, že vzniknou nové produkty, služby a řešení, které posunou kvalitu života o řádný kus dopředu.
Spolu s Andreasem na kongresu vystoupí čeští top manageři a marketingoví experti – lze tedy očekávat velmi pestrou, informativní a inspirativní diskusi. Ambicí organizátorů je, aby to vše proběhlo v pozitivní atmosféře, která nám všem pomůže dobít baterky a alespoň na chvíli zapomenout na dramata probíhající v kancelářských kójích a na tržním bojišti.
– red –