Agentura Bison & Rose se stala součástí mezinárodního týmu, který bude v šesti zemích střední a jižní Evropy zajišťovat PR podporu pro značku Dove společnosti Unilever. Kontrakt na rok 2009 představuje prezentaci novinek přípravků Dove a také osvětovou kampaň zaměřenou na péči o pokožku.
Kromě České republiky míří Dove se svou kampaní také na Slovensko, do Maďarska, Slovinska, Chorvatska a Bosny a Hercegoviny. „Jsme členy mezinárodního týmu vedeném maďarským partnerem Café PR,“ vysvětluje Vladimír Bystrov z Bison & Rose. Mezinárodní spolupráce je pro agenturu jednou z platforem pro její strategický rozvoj. „Vedle Slovenska jsme dosud zajišťovali komunikaci českých firem například v Německu, Polsku, Rusku nebo Rumunsku, projekt podobného typu ale leží u nás na stole poprvé. Věřím, že v blízké budoucnosti nebude jediným,“ doplňuje Bystrov.
Dermatologické potíže jsou v současnosti tématem pro četné diskuze na mezinárodních konferencích a akademické půdě. „Společnost Unilever chce reagovat na tuto skutečnost a hledat řešení, jak čelit nárůstu problémů s pokožkou. V rámci prezentace značky Dove jsme proto letos poprvé v historii brandu vyčlenili prostředky na osvětu péče o pokožku,“ přibližuje Petra Tomanová, brand manažerka kosmetiky Dove, obsah kampaně. Jejím cílem bude naučit ženy rozumět potřebám své kůže, vysvětlit jim původ komplikací s pokožkou a vyzdvihnout pozitivní vliv hydratačních, zvláčňujících a jinak zvelebujících kosmetických přípravků na pokožku.
Pro Českou republiku je připravena kampaň zaměřená na zpravodajská, lifestylová a odborná média. Kromě standardní PR podpory a komunikace s novináři do ní budou zapojeni nezávislí dermatologové a kosmetičtí poradci. V rámci projektu proběhne také on-line kampaň, doplněná o tradiční i netradiční formy advertorialů v tisku. Chybět nebude prezentace přípravků kosmetiky Dove na odborných kongresech a workshopech.
-red-