Konference Bio Summit 2009, která proběhne 25. března 2009 ve zbrusu novém kongresovém centru U Hájků v samém centru Prahy se zaměří na praktické návody, jak úspěšně vytvářet marketingové strategie pro biopotraviny v době klesající ochoty spotřebitelů nakupovat.
V rámci programu Bio Summitu 2009 odborníci představí nejen své zkušenosti, ale i nové možnosti uplatnění biopotravin na maloobchodním i gastronomickém trhu a návody, jak i v současné době lze budovat silné značky a vytvářet dlouhodobou loajalitu zákazníků.
Pro maloobchodníky bude jistě velkou inspirací vystoupení pana Georga Sedlmaiera, člena představenstva maloobchodního řetězce tegut. Tegut je jedním z nejúspěšnějších maloobchodníků s biopotravinami v Německu.
Zoltán Csóka, COO společnosti BILLA, se následně podělí o své zkušenosti při budování portfolia vlastních biopotravin pod novou značku. Účastníci tak zažijí premiéru nové privátní maloobchodní bioznačky na českém trhu.
V následující panelové diskusi zazní názory zástupců českých maloobchodníků nejen na aktuální stav trhu, ale také na vztahy mezi maloobchodníky a jejich dodavateli. Aktuální statistiky za rok 2008 představí Tom Václavík z Green marketing a velkou inspirací bude rozhodně pohled dlouholetého vedoucího nákupu biopotravin v britském maloobchodním řetězci Sainsbury’s Roberta Duxburyho na budování efektivních vztahů mezi obchodníky a jejich dodavateli bioproduktů.
Mléčné biovýrobky jsou největší českou kategorií v oblasti biopotravin. Karel Quast, jednatel Lacrum Velké Meziříčí, představí pozadí marketingu své úspěšné bioznačky Amálka. S novinkami v kategorii biopečiva se na českém trhu v poslední době roztrhl pytel. O tom, jak reagují obchodníci na novou řadu biopečiva a jakou marketingovou strategii zvolili, se účastníci dozví od Jana Jedličky, výkonného ředitele pekárny United Bakeries. Maloobchod ovšem nemá v žádném případě exkluzivitu na prodej biopotravin. Popularita bioproduktů sílí také v gastronomii a v oblasti hromadného stravování. S aktuálními daty v této oblasti nejen v České republice se podělí Karel Mayer, Consultant OTC & Hospitality z agentury Incoma Research. Miroslav Kubec, Executive Chef Hotelu Intercontinetal a prezident Svazu kuchařů a cukrářů České republiky se zaměří na praktické uplatnění biopotravin v oblasti hotelové gastronomie.
Veliký potenciál pro uplatnění bioproduktů skrývá oblast veřejného stravování. Průkopníkem v tomto směru je Německo, a proto jsem pozvali Christopha Reingena z banky West LB, jejíž kuchaři ve své podnikové jídelně denně z bioproduktů připravují stovky pokrmů. O praktické zkušenosti z českého prostředí se s účastníky Bio Summitu podělí Miroslav Korbička, majitel dvou brněnských restaurací Rebio, které bioprodukty běžně používají. Všichni účastníci konference Bio Summit se po jejím skončení setkají ještě večer na neformálním Galavečeru, na kterém budou mimo jiné vyhlášeny výsledky soutěže Česká biopotravina roku 2008. Prostředí hotelu InterContinental a umění tamních šéfkuchařů je jistě dostatečnou zárukou skvělé akce.
Více informací o akci včetně on-line registrace lze získat na adrese www.biosummit.cz nebo přímo na adrese sekretariátu summitu info@BlueEvents.eu
– red –