Reklama

DANONE a NESTLÉ s METREM

V uplynulých dvou týdnech zrealizoval deník METRO inzertní kampaně značek DANONE a NESTLÉ podpořené promočními akcemi pro čtenáře deníku.

Prostřednictvím tzv. falešné obálky deníku komunikovalo DANONE svou kampaň na produkt Actimel, která byla podpořena distribucí probiotického nápoje ke každému vydání deníku METRO. Čtenáři tak měli možnost udělat více pro posílení svého obranného systému. Navíc měli příležitost prostřednictvím ankety vyhrát originální termohrnek. Celkem bylo distribuováno 50 000 ks Actimelů na třiceti vybraných místech pražské metropole.

NESTLÉ si pro svou celorepublikovou kampaň na produkt Nescafé Classic zvolilo jeden z nejúčinnějších inzertních formátů nabízených Metrem, tzv. wrap neboli přebal novin. V návaznosti na znovu rozjetou „županománii“ proběhla distribuce deníku v červeném přebalu za využití 150 kamelotů, kteří byli oblečeni do červených županů „klasik“.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!