Reklama

DANONE a NESTLÉ s METREM

V uplynulých dvou týdnech zrealizoval deník METRO inzertní kampaně značek DANONE a NESTLÉ podpořené promočními akcemi pro čtenáře deníku.

Prostřednictvím tzv. falešné obálky deníku komunikovalo DANONE svou kampaň na produkt Actimel, která byla podpořena distribucí probiotického nápoje ke každému vydání deníku METRO. Čtenáři tak měli možnost udělat více pro posílení svého obranného systému. Navíc měli příležitost prostřednictvím ankety vyhrát originální termohrnek. Celkem bylo distribuováno 50 000 ks Actimelů na třiceti vybraných místech pražské metropole.

NESTLÉ si pro svou celorepublikovou kampaň na produkt Nescafé Classic zvolilo jeden z nejúčinnějších inzertních formátů nabízených Metrem, tzv. wrap neboli přebal novin. V návaznosti na znovu rozjetou „županománii“ proběhla distribuce deníku v červeném přebalu za využití 150 kamelotů, kteří byli oblečeni do červených županů „klasik“.

-red-

Čtěte také

  1. Specialista na digitální obsah a vizualizaci iiot
    Brno-Ostrovačice | od 50 000 Kč výše
  2. Obchodní manažer pro prodej reklamy v mobilních aplikacích
    Bratislava
  3. PPC specialista | senior | 2 dny home office
    České Budějovice | 50000 - 100000 Kč za měsíc
  4. Koordinátor/ka promo akcí - možnost práce Z domova
    Modletice
  5. Obchodní zástupce pro hokejovou značku (celá ČR)
    Plzeň | 30000 - 70000 Kč za měsíc
Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!