Reklama

Miele je „Nejlepší produktovou značkou“ v Německu

Významné ocenění „Nejlepší značka“ bylo udělováno již pošesté. Tyto ceny jsou založeny na komplexním průzkumu trhu prováděném společností GfK. Zohledňuje se zde kvantitativní síla značky, stejně jako atraktivita značky a u těch nejúspěšnějších se hodnotí i schopnost čelit do budoucna výzvám na trhu. Zvláštností v tomto případě je, že o vítězi nerozhoduje odborná porota, ale reprezentativní studie průzkumu trhu GfK.

Společnost Miele obsadila v kategorii „Nejlepší produktová značka“ první místo a navíc v kategorii „Nejlepší firemní značka“ získala třetí místo. „Jsme velice šťastni a potěšeni touto vynikající cenou, navíc jsme na stupních vítězů dvakrát. Ocenění vnímáme jako potvrzení filozofie naší společnosti „Immer besser“ – „Stále lepší“, která platí po mnoho generací,“ říká o dvojitém úspěchu dr. Reinhard Zinkann, společník a jednatel společnosti Miele & Cie. Dále dodává: „Ocenění „Nejlepší značka“ potvrzuje naši snahu o vysokou kvalitu a prvenství v oblasti technologií.“

Aby společnost GfK určila „Nejlepší produktovou značku“, musela nejdříve vyhodnotit skutečný hospodářský úspěch na trhu (Share of Market) téměř 200 nejznámějších značek z 30 oblastí rychloobrátkového a spotřebního zboží. Navíc byly od října 2007 do září 2008 vyhodnoceny na základě výzkumu GfK ConsumerScope na vzorku 21 500 jednotlivců, dále z výzkumu domácností GfK ConsumerScan na 17 000 domácnostech, stejně jako na vzorku 3 000 obchodů, které nejsou zaměřené na potraviny a výzkum automobilového trhu, informace o indikátorech úspěchu, jako je podíl na trhu, prémiová cena a vztah k zákazníkům.

Aby bylo možné určit i atraktivitu značky v povědomí spotřebitelů, tzv. „Share of Soul“, proběhlo od října do listopadu 2008 opět 3 000 telefonických rozhovorů, kdy byli vybráni reprezentativní spotřebitelé z celého Německa, kterým byly položeny otázky směřující k atraktivitě značky, které se ukázaly jako nejúspěšnější. Hodnotily se kritéria, jako např. důvěra ve značku, identifikace se značkou, ochota akceptovat cenu a kvalita. Spojením obou komponentů, tzn. hospodářského úspěchu na trhu orientovaném na tržbu, a atraktivity značky orientované na postavení bylo možné určit nejlepší produktovou značku.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!