Média

CPress Media mění periodicitu časopisu BIZ

Měsíčník BIZ bude od března tohoto roku vycházet jako čtvrtletník. Každé číslo bude mít speciální tematickou přílohu, u právě připravovaného čísla je to eGovernment.

Časopis BIZ vychází od roku 2000, původně se s názvem e-biz věnoval v té době startujícímu „elektronickému“ byznysu. Časem se z něj stal časopis s mnohem širším zaměřením a podtitulem Opravdový byznys.

Ačkoli je časopis čtenářsky velmi úspěšný (svědčí o tom množství pozitivních reakcí, které redakce dostává), není v současné době ekonomicky únosné vydávat časopis měsíčně. Byla by ale škoda, aby tak úspěšný projekt zaniknul, proto se vydavatelství rozhodlo pro změnu periodicity. Desetitisíce čtenářů tak nadále budou dostávat ty nejzajímavější informace z oblasti podnikání.

Každé číslo bude mít nově tematickou přílohu. Právě připravované číslo se tak bude věnovat eGovernmentu, v půli roku vyjde číslo zaměřené na ERP systémy, po prázdninách s tématem CRM systémy a před Vánocemi se bude redakce věnovat business intelligence.

„V poslední době se vyrojilo několik fám o tom, že časopis BIZ zavíráme. Z tohoto důvodu jsme se rozhodli veřejně vysvětlit, jakým směrem se naše úvahy ubírají,“ říká Martin Chlouba, šéfredaktor BIZu. „Časopis BIZ bude tedy nadále vycházet jako čtvrtletník. Pokud se v budoucnu opět objeví poptávka po měsíčníku, dokážeme na ni rychle zareagovat.“

Časopis BIZ je šířen zejména prostřednictvím předplatného, a také je rozesílán na rozsáhlou databázi manažerů středních a velkých firem. Jeho čtenost přesahuje 20 tisíc čtenářů na číslo.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!