FirstClients, společnost s centrálou v Kodani přichází s řešením kancelářských prostor v období finanční krize, jimž je flexibilní kancelářský komplex „hotelového“ typu. Skandinávská společnost otevře 2. března 2009 v business centru na Pankráci plně vybavené kanceláře zařízené nábytkem, rozvody IT a telefony, včetně administrativních a dalších služeb.
Žádné závazky, žádné dlouhodobé smlouvy, žádné další náklady spojené s provozem mohou být výhodným řešením pro mnoho firem, jenž čelí nejistotě na trhu i svému budoucímu vývoji. Vysokou pružnost a prakticky nulové počáteční náklady ocení nejen malé firmy s několika zaměstnanci, ale i velcí mezinárodní hráči, kteří v tomto těžkém období redukují počet zaměstnanců. Úspory od 4 – 15% plynou ze synergie: ceny služeb, které nepotřebujete neustále, jako jsou např. zasedací místnosti, administrativní služby, kopírky, vybavení kuchyňky apod., se sdílejí společně všemi nájemci. Úspory dosahované nájemci jsou však prakticky „neviditelné“ zvenčí. Návštěvníci i volající klienti jsou oslovováni jménem příslušného nájemce a zcela profesionální zaměstnanec kancelářského centra zanechá dojem špičkového kancelářského prostředí s určitým osobitým stylem.
Kenneth Ohlendorff, výkonný ředitel společnosti FirstClients, předpokládá na základě vynikajících výsledků v polské Varšavě úspěchy také na českém trhu: „Za běžných okolností trvá přibližně 9 měsíců, než se centrum zaplní nájemci z 80 %, a to i v případě, že máte velmi profesionální makléře a dobré místo. Zde jsme však veškeré kanceláře rezervovali klientům během tří měsíců.“ A dále pokračuje: „K rozjezdu podnikání v Praze je ideální doba, právě při dnešní celosvětové finanční krizi, kdy se firmy bojí všech závazků. Flexibilní smlouva firmy v ničem neohrožuje a zároveň ušetřené finance mohou posloužit pro jiná protikrizová opatření.
-red-