Společnost TNT prodloužila partnerství s prestižní výstavou World Press Photo o další tři roky. Pokračování spolupráce bylo oznámeno v Davosu u příležitosti výroční večeře konané na počest World Food Programme, jehož je TNT také partnerem. Největší mezinárodní výstava novinářské fotografie se letos v Praze uskuteční od 17. září do 11. října.
Slavnostní večeře v Davosu se zúčastnil i Tim Hetherington, vítěz World Press Photo z roku 2007. Ve svém projevu před šedesáti světovými a ekonomickými vůdci zdůraznil roli fotožurnalistiky, která přispívá k uvědomění si problémů jako jsou hladomor nebo globální oteplování.
TNT je celosvětovým sponzorem World Press Photo od roku 2003. Jako mezinárodní společnost s více než 161 tisíci zaměstnanci tím TNT dává najevo svůj zájem o hlavní globální otázky a svou snahu pomoci v boji proti hladu, chudobě a oteplování. Lidé mohou přispět ke změně, teprve když začnou tyto problémy vnímat. K tomu výrazně přispívá fotožurnalistika.
„TNT chce pomoci ke změně. Abychom ji uskutečnili, potřebujeme vědět víc o problémech, kterým čelí svět – potřebujeme je vidět. Všichni víme, že jedna fotografie dokáže říci více než tisíc slov,“ vyzdvihl roli fotožurnalistiky výkonný ředitel TNT Peter Bakker.
Pieter Broertjes, předseda World Press Photo, dodává: „Jako nezisková organizace jsme závislí na podpoře soukromého sektoru. Tím, že společnost TNT prodloužila jeden z našich hlavních sponzorských kontraktů, nejen podpořila práci profesionálních fotožurnalistů, ale zároveň posílila svůj závazek ke společenské odpovědnosti poukázáním na význam principů svobody tisku. World Press Photo je hrdé na to, že může o TNT hovořit jako o svém partnerovi.“
-red-