V otevřeném výběrovém řízení elektrárenské společnosti ČEZ na ATL komunikaci společnosti zvítězila komunikační skupina Mather, která se tak stává jejím dlouhodobým strategickým partnerem. O vítězství skupiny Mather rozhodlo vedení společnosti ČEZ po vícekolové prezentaci agentur. Do tendru bylo pozváno celkem deset velkých agentur, v závěrečných prezentacích se utkaly agentury Konektor, Young&Rubicam a Mather.
Komunikační skupina Mather bude pro společnost ČEZ zajišťovat strategické poradenství a kreativní řešení nadlinkové části komunikačních kampaní v následujících dvou letech. „Tendr společnosti ČEZ byl velmi náročný, rozhodnutí padlo až po čtvrtém kole prezentací. Příprava do tohoto tendru dokonale prověřila sílu, kreativitu i strategické myšlení celého týmu,“ upřesnil Ondřej Obluk, Managing Director Mather Communications.
„Agentura Mather si nás získala svým pochopením zadání, schopností reagovat i kreativními návrhy,“ uvedla Zuzana Řezníčková, exekutivní ředitelka pro segment Retail, ČEZ Prodej.
-red-