Dne 16. října 2002 pořádá Česká marketingová společnost konferenci Dialog o reklamě. V dopoledním programu sdělí účastníkům konference své pohledy na reklamu renomovaní odborníci. Vystoupení se dotknou potřeb zadavatelů reklamy i nabídky na straně agentur. Úvodní přednáška slibuje vymezit prostor, v němž se komunikace o marketingové komunikaci odehrává.
Vystoupí:
RNDr. Jan Hertzmann, předseda ČMS
Vztahy mezi zadavateli reklamy a agenturami
Dieter Schweickhardt – bývalý předseda Německé asociace komunikačních agentur
Marketingová strategie pro službu založenou na nízké ceně
Alain Skowronek – prezident letecké společnosti Sky Europe
Co vám agentury nabídnou, máte-li málo peněz
Jan Chudoba – generální ředitel Fair Agency
Úspěch nízkorozpočtových kampaní v soutěži EFFIE
Miro Lukač – generální ředitel Fabrika DDB
Odpolední program je postaven na trojici paralelních workshopů, postihujících různé praktické aspekty dané problematiky.
- Klientský bríf
- Konkurenční prostředí v reklamě
- Výzkum reklamy
Konference se koná ve středu 16.října 2002 v Konferenčním centru hotelu Diplomat, Evropská 15, Praha 6.
Více informací ČMS, tel: 221 082 395 nebo email: cms@cvts.cz