Marketing

Dialog o reklamě

Dne 16. října 2002 pořádá Česká marketingová společnost konferenci Dialog o reklamě. V dopoledním programu sdělí účastníkům konference své pohledy na reklamu renomovaní odborníci. Vystoupení se dotknou potřeb zadavatelů reklamy i nabídky na straně agentur. Úvodní přednáška slibuje vymezit prostor, v němž se komunikace o marketingové komunikaci odehrává.

Vystoupí:
RNDr. Jan Hertzmann, předseda ČMS

Vztahy mezi zadavateli reklamy a agenturami
Dieter Schweickhardt – bývalý předseda Německé asociace komunikačních agentur

Marketingová strategie pro službu založenou na nízké ceně
Alain Skowronek – prezident letecké společnosti Sky Europe

Co vám agentury nabídnou, máte-li málo peněz
Jan Chudoba – generální ředitel Fair Agency

Úspěch nízkorozpočtových kampaní v soutěži EFFIE
Miro Lukač – generální ředitel Fabrika DDB

Odpolední program je postaven na trojici paralelních workshopů, postihujících různé praktické aspekty dané problematiky.

  • Klientský bríf
  • Konkurenční prostředí v reklamě
  • Výzkum reklamy

Konference se koná ve středu 16.října 2002 v Konferenčním centru hotelu Diplomat, Evropská 15, Praha 6.
Více informací ČMS, tel: 221 082 395 nebo email: cms@cvts.cz

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!