Novou webovou stránku, která rozšíří služby zákazníkům v oblasti poradenství, spouští SPAR ČOS, provozovatel sítě hypermarketů INTERSPAR a supermarketů SPAR. Zájemci z řad internetových uživatelů ji mohou navštívit na adrese www.antikrizovyprogram.cz.
Speciální microsite obsahuje množství užitečných informací, díky kterým budou moci zákazníci ušetřit nejen v oblasti nákupů. Aktuálně zde proto budou uveřejňovány akční nabídky, speciální slevové kupóny ke stažení atp. Kromě nich zde ale zájemci najdou i další rady, jak na úspory v rámci celé domácnosti, tzn. praktické tipy při vytápění domu nebo bytu, vaření či bydlení. Průběžně jsou aktualizovány i praktické „kalkulátory“ a „chytré srovnávače“, které uživatelům jasně demonstrují úspory ve vybraných oblastech. V rámci webu budou mít uživatelé rovněž možnost oslovit odborníka a konzultovat s ním otázky týkající se jejich finančních problémů. Položené dotazy zde bude zodpovídat Ing. Miroslav Svoboda, člen Katedry ekonomie Vysoké školy ekonomické v Praze, který se specializuje na principy ekonomického myšlení, analýzu a vyhodnocování aktuálního stavu ekonomiky a problematiku organizace trhů a souvisejících odvětví.
Spuštění této originální webové stránky je součástí speciální dlouhodobé kampaně, která byla nazvána Antikrizový program a která probíhá v prodejnách Interspar a Spar od prosince loňského roku. Cílem kampaně s podtitulem „Interspar Vám pomáhá šetřit“ je naučit zákazníky přistupovat k nastalým změnám aktivně a proto je pro ně připraveno množství akcí, v rámci kterých se pak budou moci rozhodnout, jakým způsobem své nákupy realizují. SPAR tímto projektem reaguje na začínající ekonomickou krizi, která se nevyhýbá ani České republice a svým zákazníkům proto nabízí tento komplexní balíček nabídek a poradenství, jak efektivně nakupovat. Jde o dlouhodobý a ucelený program, díky kterému zákazník dostává velké množství komplexních informací o probíhajících nákupních akcích, ale zároveň zde také může využít odborné pomoci konzultovat všechny otázky týkající se nejen ekonomického hospodaření a rozpočtu domácnosti, ale také dalších finančních výdajů jako je spoření, hypotéka, daně apod. Návštěvníci stránky si tak díky nabízenému poradenství mohou jednak obecně známé informace ověřit u nezávislého odborníka, ale také ve spolupráci s ním aplikovat dostupné informace dle svých konkrétních aktuálních podmínek.
Kampaň, která byla na svém začátku podpořena inzercí v tištěných denících, je kontinuálně komunikována v týdenních nabídkových letácích super- a hypermarketů a to prostřednictvím sdělení, které zákazníka informují o možné výši úspor při nákupu zboží, které je vyobrazeno v celém letáku anebo na jeho určité dvoustraně. Kromě toho letáky průběžně informují o probíhajících akcích, jako byla např. akce s možností získat žolíkový kupón na 20% slevu na celý nákup, výhodný nákup produktů privátních značek anebo v současné době inzerované tipy na různé množstevní slevy. V několika následujících týdnech jsou pak pro zákazníky připraveny další speciální akce jako je např. slevová kupónová knížka, atraktivní nabídky 1+1 nebo 2+1 včetně bonusových dárků.
„Zásadní novinkou, kterou SPAR ČOS přináší svým zákazníkům, jsou elektronické slevové kupóny, které jsou k dispozici na nově spuštěné internetové stránce a které si mohou její návštěvníci zdarma stáhnout a vytisknout,“ říká Petr Jindra, marketingový ředitel společnosti SPAR ČOS. Takto získané kupóny je možné jednoduše ihned použít.
-red-