Komunikační a poradenská společnost Mather Public Relations, která je členem skupiny Mather, reaguje na aktuální komunikační potřeby českých i zahraničních firem spojených s aktuálním vývojem na finančních trzích a jeho následnými ekonomickými dopady. V této souvislosti připravila skupina Mather pro oblast strategických komunikací nový produkt MatherFinacial. Poradenský servis MatherFinancial bude poskytován na lokální i mezinárodní úrovni. Posílení této oblasti strategických komunikací je určeno především společnostem, které plánují restrukturalizaci, fúze, uvedení nové emise cenných papíru či naopak jejich stažení z veřejného trhu nebo chtějí využít současné ekonomické situace k hledání nových investičních příležitostí.
Období ekonomické krize přináší lokálním i mezinárodním společnostem v jejich podnikání mimořádné situace, které je potřeba úspěšně a citlivě odkomunikovat. Pro jejich úspěch v tomto období jsou manažeři těchto společností nuceni hledat často i nová řešení, která v ucelené podobě nabízí MatherFinancial.
Společnost Mather Public Relations se oblasti strategických komunikací ve finančním sektoru věnuje dlouhodobě. Současná situace na trhu však vyžaduje posílení počtu konzultantů. Ti budou soustředěni pod hlavičkou MatherFinancial. Skupina konzultantů MatherFinancial bude fungovat vedle ostatních týmů Mather Public Relations. Mezi ně patří například specializace v oblasti IT a telekomunikací, dopravy, státního sektoru nebo zdravotnictví.
„Zaznamenali jsme v poslední době od domácích i zahraničních firem zvýšenou poptávku po poradenských službách spojených s komunikací firemní restrukturalizace, fúze, dalších opatření vedoucích k redukci nákladů nebo získání nového kapitálu. Tuto oblast jsme se proto rozhodli výrazně posílit. Sdružili jsme zkušené konzultanty, kteří se specializují na strategické komunikace ve finančním sektoru, a poskytujeme jejich služby pod hlavičkou MatherFinancial,“ upřesnil Jan Piskáček, Managing Director konzultantské společnosti Mather Public Relations.
Podle Jana Piskáčka současná situace přináší příležitost i v oblasti investování do perspektivních tržních segmentů nebo kapitálového vstupu do jiných společností za příznivých podmínek. Úspěšnost těchto aktivit se neobejde bez dobře zvládnuté komunikace. Stejně jako například redukce pracovních míst, kterou ohlásila řada významných společností.
„Celosvětová síť Ogilvy & Mather, které je Mather Public Relations součástí, nám navíc umožňuje využít rovněž celé šíře znalostí v oblasti strategických komunikací v době finanční krize z Evropy, ale také z USA nebo Asie. Těchto znalostí zcela jistě využijeme,“ doplnil Jan Piskáček.
– red –