Korejská agentura BBN uspořádala již osmý ročník semináře o trendech značek v COEX Aditoriu v Soulu. Tento “sněm o značkách“ navštívilo vice než tisíc brand manažerů, konzultantů a expertů zabývajících se “krizí značky”.
Stephane Munier, ředitel agentury BBN France, přednesl příspěvky o krizi značek, pět zlatých pravidel pro přežití značky, personalizaci značek, šeptandě, citu k příbuznému a smyslu k vděčnosti, a sdílení hodnot loajálními zákazníky.
Profesor Ki-cheol Park (profesor marketingu věnující se udržitelnosti značek a hodnotě, kterou značky svým klientům přináší), se ve svém příspěvku tuto problematiku spojoval s orientálními filozofickými teoriemi.
Hudební performance Young Sub Shima z Korejské národní university umění, kde je hráčem na cello, přidal další kulturní dimenzi k tomuto semináři.
Ředitel BBN South Korea Hanggi Park, přednesl příspěvek o webu 2.0, a jak může správný branding zdokonalit tři základní principy webu 2.0. – spoluúčast, otevřenost a sdílení.
Ředitel BBN Andrew Higgins k této události poznamenal: “schopnost BBN přenášet odbornou znalost globálních značek nás odlišuje od ostatních společností, a BBN Korea se svěřeného úkolu zhostila na výbornou.“
-red-