Mediální skupina Media Bohemia koupila společnost MediaCo a.s., která na českém trhu nabízí unikátní produkt – takzvané i-Magazíny. Touto akvizicí dochází k dalšímu posílení internetových aktivit skupiny.
Po tomto kroku bude následovat restrukturalizace internetové divize skupiny. Jejím základem bude společnost Limemedia, která je součástí holdingu Media Bohemia. Limemedia bude zajišťovat provoz a rozvoj všech portálů, které dosud spadaly pod společnosti Limemedia, MediaPartner a MediaCo. Na internetovém trhu tak vznikne silný hráč, který bude zadavatelům reklamy schopen nabídnout zajímavý prostor s celkovým zásahem více než milion unikátních návštěvníků měsíčně. Současné portfolio 18 internetových titulů přitom bude v průběhu roku posíleno o další nové projekty. Obchodně bude veškeré internetové aktivity skupiny zastupovat tak jako dosud společnost Impression Media.
„Internet je pro skupinu Media Bohemia prioritní oblastí s velkým potenciálem růstu. Akvizice společnosti MediaCo ukazuje, že jsme připraveni investovat do nových zajímavých projektů. Chceme naši internetovou divizi rozvíjet i v budoucnosti, a to jak nákupem dalších společností, tak rozvojem stávajících aktivit,“ řekl Daniel Sedláček, předseda představenstva a generální ředitel Media Bohemia.
Do vedení společnosti Limemedia přešli noví zkušení lidé z MediaCo. Generálním ředitelem a akcionářem společnosti Limemedia se stal Jan Fahoun (dříve Starcom MediaVest Group a MediaCo), výkonným ředitelem a akcionářem pak Tomáš Malíř (dříve Thomson).
„MediaCo přišla na český mediální trh s konceptem i-Magazínů, tedy periodik, která kombinují výhody tištěných a elektronických médií – nabízí standardní čtenářský komfort tištěných časopisů doplněný o možnost interakce a rozšíření obsahu o audio a video soubory,“ říká Jan Fahoun. „Portfolio lifestylových i-Magazínů, jako jsou Shine, Beast, TheMEN nebo golfový ShotMAG, rozšířil nedávno nový motoristický titul – iMOTOR. Věřím, že příslušnost k silné mediální skupině usnadní další rozvoj tohoto konceptu.
-red-