V polovině ledna 2009 začala v síti prodejen Albert nová cenová a komunikační kampaň. Mezi její hlavní cíle patří zvýšení povědomí zákazníků o akci zaměřené na snížení cen kvalitních výrobků každodenní spotřeby. Kampaň spotřebitelům komunikuje, že ani v době omezování výdajů nemusejí snižovat své nároky a mohou si dopřát kvalitní zboží. Hlavní motto obsahuje i samotný slogan kampaně, který je „Neslevujte ze svých nároků. Na slevy jsme tu my!“.
Celá komunikace se intenzivně zaměřuje na prezentaci hlavních předností, které nabízejí prodejny Albert svým zákazníkům. Tedy stálou kombinaci nízkých cen a vysoké kvality zboží. „Velmi pozorně sledujeme český trh, ceny produktů a zvyklosti zákazníků. Našim zákazníkům v prodejnách Albert dlouhodobě nabízíme výhodné nákupy a především nízké ceny. Hodláme v tom pokračovat i v budoucnu. Zákazníci nemusejí upravovat své nároky a zvyklosti při nakupování, jelikož nízké ceny jejich oblíbeného zboží za ně ohlídáme my,“ říká Libor Kytýr, ředitel komunikace prodejen Albert a Hypernova.
Cenové akce jsou pro zákazníky v povánočním období zvlášť atraktivní. Silnou stránkou této kampaně je především výběr produktů, u kterých je cena snížena. Kritériem pro jejich zařazení do akční nabídky je jejich kvalita a obrátka. Jedná se především o značkové výrobky běžné denní spotřeby.
Kampaň si také klade za cíl informovat zákazníky, že starosti s porovnáváním a pohybem cen mohou nechat na prodejnách Albert. Výhodné ceny v prodejnách Albert se například týkají zboží denní spotřeby, základních potravin i vybraného nepotravinářského sortimentu.
Hlavním komunikačním prvkem kampaně je televizní spot. „Navazujeme na předchozí kampaně, které vždy doprovázel humorný či překvapivý příběh. Naši zákazníci si je velmi oblíbili, proto jsme ani tentokrát od tohoto stylu neustoupili,“ vysvětluje Kytýr. Hlavními postavami jsou dobří přátelé a také pes jako nejlepší přítel člověka a nedílná součást rodiny.
S televizní kampaní na TV Nova a TV Prima bude propojena komunikace v rámci tištěných médií (např. MF Dnes, Blesk). Důležitou součástí bude i intenzivní in-store komunikace v jednotlivých prodejnách Albert. S motivem psí tlapky se zákazníci budou setkávat na propagačních materiálech, letácích s akčními cenovými nabídkami, či na informačních plakátech a turniketech.
-red-