Hřejivý dárek v podobě speciálního termosáčku v elegantní dóze obdrželi v těchto dnech obchodní partneři společnosti KM Beta, největšího českého výrobce betonové střešní krytiny a vápenopískových cihel. Zatímco sáček, který sálá teplo, je určitě v mrazivém počasí potěší, podobné sálání u staveb by rozhodně nikoho nepotěšilo. Komunikovanou hlavní myšlenkou je tedy fakt, že výhodou zdicího systému společnosti KM Beta jsou minimální úniky tepla. Sendvičové zdivo KMB SENDWIX dosahuje při celkové tloušťce celého systému 460 mm výborného součinitele prostupu tepla U=0,183 W/(m2K).
Díky využití subtilních vápenopískových bloků má KMB SENDWIX i výborné tepelně-akumulační schopnosti. Ty přispívají ke zkrácení topné sezóny v přechodném období až o několik týdnů a brání přehřívání staveb v létě. Snižují se tedy náklady na vytápění i chlazení objektů.
V rámci již realizované první vlny directmailingu obdrželi VIP adresáti pomeranč a legendární odšťavňovač od designéra Philippa Starcka. Zásilka komunikovala sdělení, že díky systému KMB SENDWIX je možno z developerského projektu „vymáčknout“ více užitného prostoru. Ve druhé vlně kampaně pak zásilka obsahovala možnost vyzkoušet si vlastníma rukama, jak mohou růst zisky v případě volby systému KMB SENDWIX.
Celý projekt zajišťuje fullservisově agentura AG Geronimo, a to od konceptu, kreativního zpracování, tvorby databáze a jejího telefonického prověření po produkci, distribuci a vyhodnocení. Vedle directmailingu realizuje agentura také celoroční kampaně na koncové zákazníky KM Beta.
-red-