Slavnostní vyhlášení výsledků soutěže POPAI STUDENT AWARD 2008 a předání cen vítězům se uskutečnilo koncem listopadu 2008 v působivém prostředí Valtického Podzemí ve Valticích. Bohatý program akce byl koncipován tak, aby poskytl účastníkům (soutěžícím studentům) co nejvíce nových informací z oblasti marketingové komunikace v prodejních místech. Program zahrnoval odborný seminář, na kterém zástupci POPAICE Daniel Jesenský a Libor Jordán představili obor in-store komunikace, POP jako komunikační nástroj a informovali o trendech v oblasti in-store komunikace. Pohled zadavatele na marketingovou komunikaci značky představil ředitel společnosti SOARE Sekt Slovakia, Ivo Kaňovský.
Velmi přínosné byly komentáře vybraných soutěžních návrhů z pohledu odborníků pro design, výrobu a z pohledu zadavatele reklamy, kteří studentům přiblížili své názory na realizovatelnost projektů z hlediska zvolených materiálů, výrobních technologií, úrovně designu apod.
Pro druhý ročník soutěže byly vyhlášeny tři soutěžní kategorie o nejlepší design POP materiálu dle zadaného briefu konkrétních zadavatelů.
Partnery letošního ročníku soutěže se staly společnosti Coca-Cola HBC Česká republika, Johnson &Johnson a SOARE Sekt Slovakia , které byly také zadavateli briefu.
Dosavadní průběh soutěže potvrdil, že zájem o soutěž ze strany studentů i zástupců škol rychle stoupá a do druhého ročníku soutěže bylo vybráno 29 studentských prací, což je o 1/3 vyšší počet soutěžících, než tomu bylo vloni, při prvním zahajovacím ročníku soutěže.
Na základě hodnocení odborné poroty byly oceněny tři vítězné práce.
V kategorii nejlepší design POP materiálu dle briefu společnosti Coca-Cola HBC Česká republika získala nejlepší hodnocení práce „Coca- Cola Ice Table“ , autor Aleš Lukašík (Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně)
V kategorii nejlepší design POP materiálu dle briefu společnosti Johnson& Johnson získala nejlepší hodnocení práce „Listerine- malí ďáblíci“, autor Eva Táslerová (Ostravská univerzita, Fakulta umění)
V kategorii nejlepší design POP materiálu dle briefu společnosti SOARE Sekt Slovakia získala nejlepší hodnocení práce „Multipack na víno a stojan Soare“, autor Jakub Hájek (Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně)
Zároveň POPAI CENTRAL EUROPE vyhlašuje třetí ročník soutěže POPAI STUDENT AWARD.