Česká marketingová společnost ocenila jazykovou školu a překladatelskou agenturu Slůně – svět jazyků za praktickou aplikaci teorie marketingu a využívání moderních metod a technik v podnikatelských aktivitách. Těmito činnostmi Slůně přispívá k rozvoji marketingu v regionu.
Společnost Slůně už od svého počátku investuje nemalé prostředky do marketingu a nevyhýbá se i radikálním a velkým projektům, jakým byla i změna „vizáže“ celé společnosti, kdy změnila vnímání firmy veřejností – komunikace se přesunula na business klientelu, zmizelo také „dětské“ logo se žlutým slůnětem. Změně se nevyhnuly ani internetové stránky společnosti, které jsou nyní mnohem více přehledné a obsahují mnoho zajímavých informací a interaktivních prvků.
Tento projekt byl následován uvedením nových služeb – Skype výukou a víkendovými překlady. Skype výuka je moderní metoda výuky, která vychází vstříc zákazníkům, kteří z časových důvodů nemohou navštěvovat výuku přímo v učebnách jazykových škol. Víkendové překlady jsou určeny klientům, kteří potřebují překladatelského servisu využívat sedm dní v týdnu.
Progresivní vývoj jazykové školy a překladatelské agentury byl oceněn také v soutěži Vodafone Firma roku 2008.
-red-