Novým klientem internetového studia Actum se stal přední dovozce automobilů Hyundai Motor CZ. Jako součást kampaně při uvedení nového modelu Hyundai Getz na český trh zpracovala společnost Actum internetovou prezentaci www.getz.cz.
Internetová prezentace doplňuje kampaň v ostatních médiích a plně využívá výhod e-marketingu. Prezentace se může pochlubit vyspělým elegantním designem, vyváženým konceptem virálního marketingu a zajímavými benefity, které nabízí uživatelům. Uživatelské benefity jsou poskytovány originální formou, která umožňuje velmi snadné ovládání a podporuje tak využití virálního marketingu. Mezi benefity, které může uživatel získat patří spořič obrazovky a tapety na plochu. V druhé fázi kampaně přibude i možnost zaslat si zdarma logo na mobilní telefon.
Koncept e-marketingu, který nabízí výhodnou alternativu ke „klasickým“ marketingovým kanálům, umožňuje rychlou a neustále aktuální komunikaci, podporu pro budování komunit i pravidelnou práci s uživatelem.