Na konci října 2008 byly uděleny mezinárodní ceny „Effie“, vyznamenávající nejúspěšnější reklamní kampaně, a tím i nejlepší reklamní agentury. Zlato ve speciální kategorii si odnesla agentura Young & Rubicam, která připravuje kampaně pro společnost dm drogerie markt.
Ocenění „Effie“ v soutěži o nejefektivnější reklamu každoročně uděluje organizace International Advertising Association (IAA). V rámci posledního ročníku byla navíc vyhlášena kategorie CEEmax Award pro úspěšné kampaně rakouských agentur uskutečněné ve střední a východní Evropě.
Nejlépe se v této kategorii umístila reklamní agentura společnosti dm drogerie markt Young & Rubicam. Zlato obdržela za úspěšnou kampaň dm roku 2006 s názvem „Žijme zdravěji“, která probíhala v pěti dceřiných společnostech dm, a to nejen v České republice, ale také v Maďarsku, Chorvatsku, Slovensku a Slovinsku. Stěžejní roli v této kampani hrála zdravotní prevence.
V České republice trvala iniciativa za lepší životní styl více než 4 měsíce roku 2006. Jejím hlavním cílem bylo ve spolupráci s organizacemi Koalice pro zdraví a STOB seznámit co nejširší veřejnost se zdravým způsobem života a prohloubit její uvědomělý přístup k vlastnímu zdraví.
Kromě zásluhy spočívající v ochraně zdraví tkví úspěch kampaně ve významném zvýšení obratu a frekvence zákazníků za jeden rok (v období od dubna 2006 do dubna 2007) téměř o třetinu.
-red-