Společnosti Pythagoras, poskytovatel softwarových řešení v oblasti Internetu a intranetu, a NextiraOne Czech (dříve Alcatel e-Business Distribution s.r.o.), vedoucí poskytovatel služeb a systémový integrátor v oblasti hlasových, datových a konvergovaných řešení v České republice, oznámily uvedení řešení OmniCRM. Toto řešení je založeno na modifikovaném CRM systému Pythagoras Compass, který je rozšířen o funkce podporující spolupráci s telefonní ústřednou a integrován s komunikačními systémy dodávanými firmou NextiraOne Czech.
Společnost NextiraOne je výhradním dodavatelem tohoto řešení a bude ho prostřednictvím svých partnerů nabízet v celé Evropě. Společnost Pythagoras bude primárně dodávat licence, zajišťovat implementaci a technickou podporu řešení, včetně školících služeb.
Řešení je určené pro všechny typy firem, které hledají cenově zajímavý nástroj pro podporu práce se zákazníky. Ústředna ve spolupráci se systémem Compass identifikuje volajícího a ve chvíli, kdy zaměstnanec firmy zvedá sluchátko, má již všechny informace o právě volajícím zákazníkovi na své obrazovce. Řešení umožňuje taktéž vytáčení telefonních čísel či pokročilejší funkce správy odchozích hovorů prostřednictvím modulu Call centrum.
„Rozhodli jsme se pro spolupráci se společností Pythagoras, protože CRM systém Pythagoras Compass, který jsme použili jako základ řešení, nám nabídl optimální poměr cena/výkon,“ uvedl Michal Bušek, obchodní a marketingový ředitel společnosti NextiraOne. „Svojí povahou systém umožňuje snadnou implementaci, ale i pozdější rozšiřování o další moduly například Obchod, Servis nebo Call centrum. Našim zákazníkům tak dodáváme profesionální řešení, které si zákazník může nakonfigurovat dle svých potřeb a které již v základní verzi poskytuje velmi zajímavé funkce, včetně spolupráce s telefonní ústřednou.“
Systém OmniCRM, který je provozován v databázovém prostředí Microsoft, je dodáván ve třech variantách. První balíček s názvem Lite, který má základní funkčnost, je koncipován pro pět uživatelů. Verze Standard je plně funkční produkt pro 25 uživatelů, kterou lze rozšířit o libovolný z nabízených modulů. Balíček Enterprise je určený pro nasazení ve velkých společnostech, disponuje neomezeným počtem uživatelů a rozšířenými funkcemi např. pro správu rozsáhlého systému a obsahuje Územně identifikační registr. Všechny balíčky jsou koncipovány jako dodávka na klíč včetně instalace, importu dat a zaškolení. Verze Standard a Enterprise umožňují přizpůsobení podle individuálních požadavků zákazníků.
Zdroj: Pythagoras s.r.o.