Hledáte pro svoji firmu zaměstnance? Pak to můžete vyřešit prostřednictvím portálu www.hellomobile.cz provozovaným společností Zefcom Czech. Té se od léta podařilo vytvořit unikátní databázi několika set tisíc lidí, kterým nabídla možnost dostávat zaplaceno za obdržené reklamní sms a e-maily. Své náborové kampaně již prostřednictvím projektu HelloMobile úspěšně a opakovaně realizovaly takové společnosti, jako jsou obchodní řetězce Tesco, Kaufland či jedna z našich nejvýznamnějších pojišťoven. Důvod je prostý – mnohonásobně nižší náklady na získání nového zaměstnance např. oproti personálním agenturám, které si účtují odměny za získání nového zaměstnance ve výši třech platů i více. Náklady na získání jednoho zaměstnance prostřednictvím projektu HelloMobile přitom dosahují necelých dvou tisíc korun. Nicméně právě i pro personální agentury se může www.hellomobile.cz stát zajímavým zdrojem kandidátů.
Do projektu HelloMobile se od léta přihlásilo téměř tři sta tisíc uživatelů, které přilákala možnost dostávat za přijatá reklamní sdělení peníze. Z takto ojediněle rozsáhlé a zcela aktuální databáze si nyní inzerenti mohou podle zadaných kritérií (věk, příjmy, bydliště, zájmy atd.) nastavit přesnou cílovou skupinu, která se shoduje s jejich potenciálními zákazníky, a tu reklamním sdělením oslovit. Žádný jiný reklamní nosič takovou adresnost negarantuje, navíc ceny jsou koncipovány tak, že zadavatel platí za skutečně získané nové klienty.
Prvním, kdo využil www.hellomobile.cz jako „personální server“, byla na podzim společnost Kaufland, která tak našla desítka nových kolegů do svého týmu. V podstatě již pravidelně hledá nejrůznější profese pro své supermarkety v Praze, Brně, Příbrami a další pobočky i obchodní řetězec Tesco, v rámci regionálních kampaní tak přijme prostřednictvím www.hellomobile.cz desítky nových kolegů. Díky HelloMobile.cz lze cíleně oslovit kandidáty na různé úrovně pracovních pozic – touto cestou také jedna z našich nejvýznamnějších pojišťoven získala hned několik obchodních zástupců i posily na úrovni vedoucího týmu.
„Hellomobile se nám osvědčil jako velmi úspěšný kanál při hledání nových zaměstnanců. Hellomobile je rychlý, flexibilní a náklady na získaného zaměstnance jsou o hodně nižší než při náboru přes pracovní agentury“, vysvětluje Tomáš Lukeš z otevíracího týmu Tesco.
-red-