Přípravy české účasti na mezinárodní výstavě EXPO 2010 pokračují spuštěním nové prezentace www.czexpo.com. Autorem webu je internetová agentura FG Forrest.
Vytvořením a provozováním prezentace www.czexpo.com byl FG Forrest pověřen na základě zadávacího výběrového řízení, vypsaného Kanceláří generálního komisaře účasti České republiky na EXPO2010 (KGK) v srpnu 2008. Při realizaci agentura spolupracovala s autorem loga a jednotného grafického konceptu Petrem Štěpánem ze Studia Najbrt.
„Pro KGK jako příspěvkovou organizaci Ministerstva zahraničních věcí je mimořádně důležité transparentní a rychlé zprostředkování informací o všech aktivitách, a to jak ve vztahu k široké veřejnosti, tak ke státní správě či médiím. Atraktivní, přehledné a kvalitně spravované webové stránky jsou proto jedním ze stěženích komunikačních nástrojů KGK. I proto bylo výběrové řízení na vytvoření a provoz webu jedním ze zásadních,“ vysvětluje za KGK PR manažerka Bibiana Beňová.
Internetová prezentace české účasti na EXPO 2010 se bude dále rozrůstat. Vedle pravidelně aktualizovaných informací o výstavě, české účasti, doprovodných akcích nebo o výběrových řízeních v budoucnu přibude například virtuální 3D prohlídka české expozice.
Všeobecná mezinárodní výstava EXPO 2010 se uskuteční v Šanghaji od 1. května do 31. října 2010. Zúčastní se jí více než 200 vystavujících zemí a patrně i historicky rekordní počet návštěvníků, odhadovaný na 70 milionů lidí. Česká republika zde bude vystavovat na téma „Plody civilizace“ s cílem „prezentovat se jako atraktivní a prosperující země v srdci Evropy, která unikátním způsobem přispívá k tvorbě a uchování civilizačních hodnot“.
FG Forrest svým řešením pomáhá prezentovat Českou republiku již po několikáté. V roce 2004 agentura vytvořila internetovou prezentaci k českému účastnictví na EXPO 2005 v japonském Aichi www.expo2005.cz, za niž po skončení akce obdržela ocenění KGK. Je také autorem webu www.hrad.cz Kanceláře prezidenta republiky (získal 2. místo v kategorii Státní správa a organizace soutěže WebTop100 2006), v minulosti realizovala projekty pro Ministerstvo vnitra a Středočeský kraj.
Internetová agentura FG Forrest, a.s., působí na trhu od roku 1996. Svým klientům pomáhá plnit firemní cíle efektivním využitím elektronických médií, zejména v oblasti webových řešení a on-line marketingu. Kreativně kombinuje potenciál informačních technologií a marketingový přístup, mimo jiné v rámci projektů pro Kancelář prezidenta republiky, Komerční banku, T-Mobile nebo Skupinu ČEZ.
-red-