Kampaň na pojištění motorových vozidel České pojišťovny, kterou pro tuto společnost připravila agentura Mather Communications, doplnilo několik alternativních médií. Zcela netradiční je venkovní instalace „auta ve zdi“ v blízkosti pražských obchodních center na Černém mostě a v Hostivaři. Neobvyklé řešení agentura zvolila také v případě inzerce v některých časopisech, kdy část vizuálu byla umístěna v redakčním textu.
Netradiční venkovní instalace „auta ve zdi“, která je alternativním médiem kampaně na pojištění motorových vozidel od České pojišťovny, velmi názorně představuje hlavní benefit tohoto pojištění – rychlé řešení pojistných událostí. „Zvolili jsme místa v těsné blízkosti obchodních center, kde prozatím žádná reklamní plocha nebyla a v předvánočním období se zde koncentruje velké množství nakupujících,“ upřesnil Kryštof Rössler, Senior Account manager Mather Communications. „Netradiční řešení na těchto místech přitahuje velkou pozornost,“ doplňuje Kryštof Rössler.
V rámci této kampaně se agentuře Mather Communications podařilo realizovat také neobvyklé zpracování tiskové inzerce. Netradiční formát inzerátů doplňuje část vizuálu, která je umístěna v redakční části. Celá podzimní kampaň pojištění motorových vozidel od České pojišťovny byla postavena především na TV spotech s doplněním tiskovou inzercí a kampaní na internetu.
-red-