I přes současnou finanční krizi se komunikační agentuře JWA Prague daří získávat nové a významné klienty z oblasti realit a financí.
Jedním z nově získaných klientů je společnost Goodman, integrovaná realitní skupina, jež je kótována na australské burze a v poslední době je stále aktivnější v Evropě. Společnost Goodman se zaměřuje na logistické a business parky; nedávno rozšířila své aktivity v Polsku a Maďarsku, otevřela své zastoupení v Rumunsku, dokončila svůj první projekt na Slovensku a zamýšlí dále expandovat v tomto regionu. Pro JWA je Goodman velice zajímavým novým klientem a jeho aktivity jdou proti současnému tvrzení o zpomalení činnosti společností podnikajících v oblasti realit.
Dalším z nových klientů je rakouská advokátní kancelář Schoenherr, jež právě vstoupila na český a slovenský trh. Ve spojitosti s nedávným odchodem velké mezinárodní advokátní kanceláře Linklaters z regionu a dalšími menšími společnostmi, které vykazují známky znepokojení, je příchod AK Schoenherr jistě zajímavou událostí. JWA se těší, že i v budoucnu bude ve spojitosti se společností Schoenherr o čem mluvit.
Třetí společností, která zahájila spolupráci s JWA, je firma Douglas Wallace, jeden z předních specialistů v oblasti designu, architektury a projektového managementu působící v Irsku, Velké Británii a dalších evropských zemích. V říjnu se společnost Douglas Wallace sloučila s pražským studiem architektů SHArchitects. Tímto sloučením vznikla společnost Douglas Wallace Howitt, jež plánuje dále rozšířit svoje aktivity v České republice a v regionu střední a východní Evropy.
Jo Weaver, ředitelka agentury JWA Prague, u této příležitosti uvedla: „Jsme velice rádi, že jsme získali tyto nové klienty v tak obtížné době. My sami zkoušíme přesvědčit společnosti, aby navzdory současné krizi pokračovaly ve svých marketingových a PR aktivitách, nicméně mnohé firmy v této době sahají k úsporným opatřením, zvláště co se týče výdajů na marketing a PR. Přesto doufáme, že budeme mít příležitost našim stávajícím i novým klientům ukázat, jak jim PR může pomoci v obtížném období. V příštích měsících se zaměříme na co nejefektivnější nástroje a způsoby komunikace.“
-red-