Společnost ecommerce.cz vytvořila aplikaci iCRM pro masivně se rozvíjející platformu Apple iPhone, díky které uživatelé získají snadný přístup do oblíbeného a rozšířeného CRM systému Microsoft Dynamics CRM prakticky odkudkoli.
Aplikace iCRM je výsledkem práce týmu vývojářů společnosti ecommerce.cz pro platformu iPhone. Úkolem bylo vytvořit aplikaci, která v maximální možné míře zpřístupní funkce a velkou flexibilitu systému Microsoft Dynamics CRM na progresivním mobilním operačním systému OS X.
Díky aplikaci iCRM, která je zaměřena především na obchodní zástupce, projektové manažery a vrcholový management společností, získá uživatel velmi snadný a komfortní přístup do oblíbeného a rozšířeného CRM systému Microsoft Dynamics CRM 4.0 prakticky odkudkoliv v dosahu připojení mobilního internetu.
Aplikace iCRM zobrazuje data na mobilním zařízení iPhone v téměř shodné podobě, na jakou jsou uživatelé zvyklí z webového rozhraní systému Microsoft Dynamics CRM. Funkce vyhledávání je dostupná všude, kde je to možné, a umožňuje uživateli zobrazení dat tak, jak je na to zvyklý z CRM systému. Aplikace je výsostně intuitivní, jednoduchá a uživatelsky přívětivá, protože dodržuje pravidla definovaná firmou Apple pro vývoj aplikací na platformu iPhone. Logika ovládání je tak totožná s ostatními systémovými aplikacemi zařízení Apple iPhone. Uživatel ovládá již známé prostředí a díky maximálnímu propojení funkčnosti uživatel může danému kontaktu velmi snadno přímo zatelefonovat nebo odeslat e-mail.
Stěžejní výhodou pro pracovníky na cestách je off-line dostupnost dat z firemního CRM systému. Prohlížená data si aplikace uchovává v maximálně úsporné lokální databázi tak, aby k nim měl uživatel přístup i v případě nedostupnosti internetu. Zároveň jsou tak odbourány prodlevy při opakovaném posílání dotazů na server.
Aplikace iCRM je maximálně flexibilní a automaticky se přizpůsobuje serveru, ke kterému se připojuje. Je schopná zobrazit uživatelsky upravené entity, pohledy nebo atributy. Bez problému zároveň pracuje s lokalizacemi. Jazyk, ve kterém vidí uživatel data, je shodný s jazykem, který má nastavený ve webovém klientovi CRM.
Množství funkcí, které aplikace iCRM poskytuje, je upraveno s ohledem na mobilní platformu, pro kterou je určena. Aplikace obsahuje hlavně funkce, které uživatel může potřebovat „v terénu“. Nabízené funkce jsou propracovány do nejmenšího detailu pro maximální efektivnost. Oproti webovému klientu byly vynechány uživatelsky upravené funkce a veškeré nastavování systému. Díky tomu bylo možné maximálně se soustředit na zobrazování požadovaných dat tak, aby se k nim uživatel dostal za co nejkratší dobu, a aby byla aplikace co nejpřehlednější.
Aplikace iCRM společnosti ecommerce.cz je nezávislá na serveru a ke komunikaci se serverem využívá pouze standardní webové služby, které jsou dostupné v každé instalaci Microsoft Dynamics CRM. Pro provoz iCRM není potřebná instalace jakýchkoliv serverových doplňků a aplikace je schopna se připojit k jakémukoli Microsoft Dynamics CRM serveru. Přesto ecommerce.cz nabízí ke stažení serverový doplněk, který ještě více obohacuje práci s aplikací iCRM.
-red-