Agentura Mather Advertures, jež je součástí komunikační skupiny Mather, získala za informační portál České republiky Czech.cz křišťálovou lupu za 1. místo v kategorii veřejná správa. Soutěž každoročně pořádá server Lupa.cz za účelem zviditelnit zajímavé a výjimečné projekty českého internetu. Portál byl před nedávnem rovněž oceněn prvním místem v kategorii cestovní ruch v žebříčku WebTop100.
Projekt oficiálního informačního a prezentačního portálu České republiky, vytvořený agenturou Mather Advertures, získal v letošním ročníku ankety Křišťálová lupa 1. místo v kategorii Veřejná správa. Soutěž každoročně pořádá server Lupa.cz, který tak chce zviditelnit a ocenit výjimečné projekty českého Internetu. O cenách rozhoduje odborná porota složená z významných osobností internetového světa napříč všemi obory. Portál rovněž získal prvenství v kategorii cestovní ruch žebříčku WebTop100, který monitoruje a srovnává kvality webů českých firem.
Agentura Mather Advertures začala stávající stránky České republiky přetvářet v roce 2005 a vytvořila nový dynamický portál, který obsahuje přes 1500 stránek a v současné době má šest jazykových mutací. „Na začátku nám bylo jasné, že nás čeká spousta práce. O to více nás těší ocenění webu Czech.cz v několika letošních soutěžích, které je pro nás také potvrzením, že jsme se vydali správným směrem,“ řekl Marek Tupý, šéfredaktor portálu. Stránky Czech.cz nejsou jen statickým portálem, ale mají vlastní redakci, která na něm denně pracuje. Již v srpnu 2007 dosáhl 1,5 milionu návštěv a meziroční nárůst návštěvnosti se pohyboval okolo 600 %. „Portál se neustále vyvíjí, ať už jde o jazykové mutace nebo o redakční činnost a díky tomu se nám daří zvyšovat jeho návštěvnost a tím povědomí o České republice. Například podle nezávislé studie GfK patří tento web mezi nejlepší webové prezentace států,“ dodal Marek Tupý.
-red-