Jeden z nejúspěšnějších produktů Poštovní spořitelny Červené konto přichází před Vánoci s další zajímavou nabídkou. Od 1. do 31. prosince startuje kampaň, díky které při zřízení Červeného konta pomohou lidé nejen sobě, ale také nevidomým dětem.
„Červené konto patří k nejvýhodnějším produktům na českém trhu. Moderní spořící účet bez výpovědní lhůty a poplatků za zřízení, vedení a zrušení účtu zdobí především skvělý úrok 3,3 %. Při jeho zřízení teď navíc zákazníci pomohou těm, kteří to nejvíce potřebují,“ vysvětluje Petr Mikoláš, manažer útvaru Spoření a investice Poštovní spořitelny.
První dva tisíce klientů, kteří si od 1. do 31. prosince založí Červené konto, získají unikátní kalendář nadace ARTEVIDE. Poštovní spořitelna následně této nadaci za každý nově založený účet věnuje 101 korun na podporu rozvoje talentu nevidomých dětí a mládeže.
„Každé nově založené Červené konto navíc pomůže i dalším potřebným – rozesílku kalendářů totiž bude zajišťovat družstvo invalidů Ergotep, se kterým Poštovní spořitelna dlouhodobě spolupracuje, a samotný kalendář, speciálně pro tuto příležitost, vyrobí chráněná dílna N.P.H.,“ doplňuje Jitka Švejcarová, manažerka společenské odpovědnosti Poštovní spořitelny. I proto mimořádnou kampaň doprovází motto: „První spoření, které pomůže nejen Vám.“
Spořicí účet Červené konto je snadno ovladatelný pomocí elektronického bankovnictví a není zatížen transakčními poplatky. Jeho zřízení je navíc možné i bez postžirového účtu. Stačí navštívit některé z finančních center PS, či jakoukoliv poštu v ČR. Navíc je možné o něj zažádat i prostřednictvím obchodních zástupců ČMSS.
-red-