Agentura MARCO/BBN před koncem roku zaznamenala úspěch hned ve dvou výběrových řízeních. Mezi nové klienty této významné komunikační agentury se zařadila společnost AlcaPLAST, která patří mezi největší výrobce sanitární techniky ve střední a východní Evropě. Dalším úspěchem je vítězství v tendru o PR zastoupení módní kultovní značky VON-DUTCH.
„Do tendru na AlcaPLAST jsme šli v plném nasazení, protože u klienta vidíme velký skrytý potenciál k dalšímu rozvoji“ prozradil ředitel agentury MARCO/BBN Pavel Marek. „Na tendru pracoval zkušený tým lidí pod vedením account directora Tomáše Navrátila,“ doplnil Pavel Marek. Své vítězství dosáhlo MARCO/BBN především na základě kreativních nápadů. Neméně důležitým faktorem, který přivedl vítězně MARCO/BBN do cílové rovinky, bylo mezinárodní know how sítě BBN. Předmětem tendru byla nejen vizuální podoba ATL kampaně, ale také PR služby a mediální zastoupení společnosti AlcaPLAST.
Dalším úspěchem, tentokráte PR týmu agentury MARCO/BBN, je zisk dalšího fashion klienta do portfolia – mediální a PR zastoupení značky VON-DUTCH. Tým tak navázal na několikaleté zastupování neméně legendární módní značky CONVERSE. Předmětem spolupráce bude nejen kontinuální PR zastoupení, ale též tvorba internetových stránek a prosazování značky prostřednictvím médií.
-red-