Společnost The Nielsen Company dnes oznámila uzavření dohody o převzetí společnosti AMAR Research, která se zabývá průzkumem trhu ve Střední Evropě. Společnost AMAR Research se specializuje na průzkum ve farmaceutické maloobchodní síti.
Společnost Nielsen díky akvizici rozšíří své současné možnosti sledování a pokrytí trhu v této oblasti. Nabídne tak výrobcům i prodejcům farmaceutik rozšířené možnosti monitoringu tohoto důležitého a dynamicky se rozvíjejícího trhu.
Společnost AMAR Research sídlící v Brně působí v regionu střední Evropy již mnoho let, během kterých si vytvořila silnou klientskou síť v oblasti farmaceutických a FMCG výrobců. V současné době poskytuje své služby průzkumu trhu v České republice, na Slovensku, v Maďarsku, Polsku a Rumunsku.
Podle prezidenta společnosti Nielsen Evropa Patricka Dodda je toto převzetí důležitým strategickým krokem na trhu farmacie: „V celé Evropě se tento sektor rychlým tempem mění a směřuje k deregulaci tohoto trhu z hlediska distribuce a vlastnických struktur. Tato akvizice je v souladu s naším zaměřením na tuto oblast a zajišťuje naší společnosti ideální podmínky pro podporu našich klientů a jejich potřeb.“
Michal Šikula, výkonný ředitel společnost AMAR Research, řekl: „Jsme velmi potěšeni dohodou se společností Nielsen, která zajistí, že obchodní aktivity společnosti AMAR Research budou dále rozvíjeny. Osobně se velmi těším na spolupráci s novými kolegy z Nielsen a na nové možnosti, které tato změna přináší.“
-red-