Jak mohou „růst“ zisky si vyzkouší vlastníma rukama obchodní partneři společnosti KM Beta. V těchto dnech totiž realizuje agentura AG Geronimo další část directmailové kampaně pro společnost KM Beta, největšího českého výrobce betonové střešní krytiny a vápenopískových cihel. Hlavní myšlenku – možnost růstu zisků v případě volby zdiva KMB Sendwix – tentokrát prezentuje „bankovka“ KM Beta vyrobená ze speciálního materiálu. Při vložení bankovky do misky s vodou (obojí součástí zásilky) totiž voda zmizí a bankovka postupně narůstá do nečekaných rozměrů až se vytvoří dokonce celý balíček bankovek. A stejně je to se zisky v případě systému KMB Sendwix – díky jeho unikátním vlastnostem lze při stejné zastavěné ploše získat větší plochu užitkovou. Zvýšení užitkové plochy pak umožní prodat či pronajmout více metrů čtverečních a zvýšit tak svůj zisk. Akce je zaměřena na architekty, developery a stavební firmy. Jejím cílem je upozorňovat na zdicí systém KMB SENDWIX a jeho výhody, jako je právě například zvýšení obytné plochy při stávající zastavěné ploše, úspora nákladů a energií na provoz budov.
V rámci první vlny direkt mailingu obdrželi VIP adresáti pomeranč a legendární odšťavňovač od designéra Philippa Starcka. Zásilka komunikovala sdělení, že díky systému KMB SENDWIX je možno z developerského projektu „vymáčknout“ více užitného prostoru. Tento fakt je totiž v této době, kdy průměrná cena za metr čtvereční novostavby v tuzemsku dosahuje bezmála třiceti tisíc korun, významnou konkurenční výhodou a zároveň argumentem pro volbu tohoto systému. Do konce roku jsou plánovány další vlny mailingu komunikující další výhody tohoto systému společnosti KM Beta.
-red-