Média

SPSS si vybrala LEWIS PR

Mezinárodní PR agentura LEWIS Communications zajišťuje od začátku listopadu PR služby pro společnost SPSS, jednoho z předních světových dodavatelů analytických a statistických řešení. PR kampaň bude zaměřená na posílení povědomí o značce SPSS a poskytovaných službách, a dále pak na další zviditelnění aktivit společnosti v oblasti vzdělávání. Česká republika a Slovensko se stávají sedmým regionem, ve kterém společnost SPSS s agenturou LEWIS spolupracuje.

O vítězné agentuře rozhodla společnost SPSS CR po přibližně měsíčním výběrovém procesu. „LEWIS PR jsme si vybrali z důvodu jejich bohatých mezinárodních zkušeností se značkou SPSS. Naše společnost reprezentuje konzervativní hodnoty jako loajalitu a serióznost vůči zákazníkům, proto byla pro nás při rozhodování právě serióznost a profesionální přístup agentury zcela zásadním faktorem“, uvádí Jan Řehák, ředitel SPSS CR.

SPSS CZ je dalším významným zákazníkem agentury LEWIS Communications v České republice a na Slovensku. „Naše mezinárodní zkušenosti nás již poněkolikáte posunuly před konkurenci. SPSS je co se týče firemní filosofie a obchodního přístupu extrémně sympatickou značkou. My to víme a chceme to nyní sdělit i široké odborné veřejnosti“, říká Vítězslav Horák, ředitel LEWIS v Praze.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!