Linda Vavříková, zakladatelka společnosti Allegria – Firma na zážitky, vstupuje se svojí firmou na slovenský trh. Česká podnikatelka věří, že se jí u slovenských sousedů podaří se zážitky vytvořit minimálně stejně úspěšné odvětví „dárkového trhu“, jako je tomu u nás, kde loni Češi za zážitky utratili přibližně 100 milionů korun. Kromě klasického e-shopu chystá do konce roku také retailový prodej přímo v Bratislavě.
„Češi mají o nemateriální dárky – zážitky stále větší zájem. V letošním roce prodáváme průměrně 600 zážitků měsíčně, a hlavní vánoční sezóna je teprve před námi. Slovenský trh sledujeme už delší dobu, podle našich průzkumů by měl naplnit naše očekávání. Zákazníkům chceme nabídnout naše bohaté zkušenosti a propracovaný servis služeb, které jsme získali během několikaletého působení v České republice “ uvádí Linda Vavříková, majitelka společnosti Firma na zážitky, s.r.o.
Pro letošní rok je v plánu rozšířit stávající nabídku zážitků a otevřít prodejní a kontaktní místo v Bratislavě. V současné době zde funguje pouze kancelář a e-shop. Slovenská Firma na zážitky bude mít do konce roku tři kmenové zaměstnance a podporu celého týmu z České republiky. Po stabilizaci segmentu zaměřeného na přímé zákazníky se chce Linda Vavříková zaměřit i na rozvoj trhu pro firemní klientelu.
„Nabízíme unikátní model motivačních programů a firemních eventů. Stejně jako v České republice chceme rozšířit nabídku našich služeb i pro firmy,“ dodává Vavříková.
Se vstupem na slovenský trh „firmě na zážitky“ pomohl její významný obchodní partner společnost Sodexho Pass. FNZ od léta tohoto roku akceptuje speciální passy společnosti Sodexho Pass (především pak Zážitkový pass, Dárkový Pass a Flexi Pass) v ČR a stejnou spolupráci plánují i na slovenském trhu.
„V Čechách jsme na začátku října otevřeli retailové pobočky v obchodních centrech v Mladé Boleslavi, Českých Budějovicích a Ostravě. K pražskému Palladiu, kde působíme už rok přibude začátkem listopadu ještě další stánek v Liberci. Chceme být blíže těm klientům, kteří upřednostňují přímý kontakt před internetem a také umožnit co nejširší skupině klientů společnosti Sodexho uplatnit své passy na naše zážitky. Věřím, že stejné kontaktní centrum se nám ještě před Vánoci podaří otevřít i v Bratislavě,“ uzavírá Vavříková.
-red-