Reklama

Česko zaplavily příšerky Spore

Společnost Electronic Arts využila v kampani na videohru Spore automobily kurýrní služby Blesk kurýr. Sedm aut jezdilo po Praze a okolí dva týdny s nepřehlédnutelnými příšerkami Spore na střeše. Kampaň se poté přesunula na Slovensko, kde se příšerky proháněly na střechách taxíků po Bratislavě.

Společnost Electronic Arts využila v kampani na videohru Spore, ve které uživatelé vytvářejí vlastní originální příšerky a v průběhu evoluce je zdokonalují a kolonizují s nimi Zemi i vesmír, automobily kurýrní služby Blesk kurýr. „Dotazů, proč máme na střeše příšerky, jsme za ty dva týdny zodpověděli nespočet,“ potvrdil poutavost příšerek ředitel Blesk kurýrů Filip Schmidt. Příšerky najezdily po Praze každá několik stovek kilometrů a poté se přesunuly na dva týdny do Bratislavy na střechy taxíků Prima. „Invaze příšerek na obrandovaných autech měla vtipně doplnit celou příšerkovou kampaň a upozornit na to, že ve Spore teď může každý vzít evoluci do vlastních rukou, vytvořit si příšerku vlastní a ovládnout s ní celý svět,“ vysvětlil Rostislav Starý, account director agentury PR Point, která pro Electronic Arts PR kampaň zajišťuje.

Příšerky na autech byly jen jedním z více netradičních projektů kampaně ke Spore. Tu odstartovala zábavná „Spore Night“, které se zúčastnilo téměř sto novinářů, kteří se postupem večera minihrami získanými kostýmy a doplňky měnili v příšerky. Následovala intenzivní media relations se širokým spektrem médií, od deníků přes dětské a teen tituly až po pánský i dámský lifestyle. Spore se stala také hlavním tématem Promotýmem distribuovaných tištěných EA novin. V listopadu bude kampaň pokračovat evoluční road show po základních školách.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!