Ve dnech 29. listopadu 2008 a 28. února 2009 doručí společnost Mitsubishi Motors 38 nových vozů Lancer Sportback a Colt do 19 zemí v Evropě. Vozy doručí velkolepým způsobem, například pomocí vrtulníku, a to na místa, která si účastníci sami označí na interaktivní mapě.
Mitsubishi Motors slaví uvedení nových vozů Lancer Sportback a nový Colt na trh v celé Evropě, a to nekonvenčním a nápaditým způsobem díky kampani „Na značku“. Nečeká, až se lidé přijdou na nové modely podívat. Naopak tyto modely se „přijdou“ podívat na lidi.
Občané Evropské unie mohou vyhrát zbrusu nový Mitsubishi Lancer Sportback nebo nový Mitsubishi Colt tak, že si vyberou místo a umístí na něj značku Mitsubishi. Právě na toto místo by měla společnost Mitsubishi Motors dodat jeden z automobilů. Účastníci si mohou vybrat, zda značku vytvoří on-line na adrese www.naznacku.cz nebo zda skutečnou značku vytvoří na reálném místě vybraném předtím na interaktivní mapě. Tyto reálné značky budou k vidění na adrese www.naznacku.cz. Strhující dodání můžete sledovat od 29.11.2008 na adrese www.naznacku.cz.
Kampaň „Na značku“ také využívá typický japonský fenomén, fantastickou herní show. Její pořadatel Koichi „Krazy“ Koga vítá návštěvníky jako hvězdy této show, ve které usedají za volant ve dvou hrách beroucích dech: Lancer Loop a Colt Curling.
-red-