Ocenění Growth Strategy Leadership Award na evropském trhu podnikových komunikací za rok 2008 získala od firmy Frost & Sullivan společnost Aastra Technologies. Její agresivní strategie postavená na organickém i akvizičním růstu ji pomohla prosadit se mezi největší firmy na evropském trhu s podnikovou telefonií a mezi hlavní globální hráče v oblasti podnikových komunikací. Zatímco řada konkurentů v současné době stagnuje, Aastra má za sebou celou dekádu ziskových čtvrtletí. Úspěšně se transformovala z oblasti dodávek infrastruktury do byznysu podnikových komunikačních řešení.
„Série akvizičních nákupů, které společnost realizovala, reprezentuje konzistentní růstovou strategii a silnou orientaci na podnikové komunikace,“ řekla Dorota Oviedo, analytička firmy Frost & Sullivan. „Co je ale důležitější, všechny nové akvizice jsou vzájemně komplementární a to jak z pohledu technologické expertízy, produktového portfolia, distribuční sítě tak i geografické přítomnosti.“
Bývalá divize podnikových komunikací společnosti Ericsson je zatím poslední a zároveň největší akvizicí, která doplňuje produktové portfolio Aastra o řešení pro velké společnosti a řešení mobility. Tato akvizice rovněž rozšiřuje geografický dosah společnosti Aastra o nové distribuční kanály na rozvíjejících se trzích. Zákaznická základna firmy Aastra se rozšířila jak v Evropě tak po celém světě, zejména na takových trzích, jako je východní Evropa, Střední Východ a Afrika, Asie/Pacific (včetně Austrálie a Nového Zélandu), a Severní a Jižní Amerika.
„Tento krok umožnil společnosti rozšířit segment IP komunikačních serverů, aplikací Unified Communication a integrované mobility postavené na konceptu One Phone,” vysvětluje D. Oviedo.
„Cílem firmy je posílit svou pozici v segmentu velkých podniků, přičemž společnost uvedla na trh nový, ambiciozní produkt Aastra 5000. Jedná se o softwarový produkt pro IP telefonii založený na otevřených standardech, který oslovuje velké korporace využívající mnoha sítí,“ říká Oviedo. „Aastra 5000 také umožňí migraci rozsáhlé instalované základny NeXspan, zvětšení báze Aastra zákazníků o velké podniky, společně s její platformou MX-ONE.”
„Již podruhé v posledních třech letech byla Aastra oceněna firmou Frost & Sullivan. Takovéto ocenění jenom podtrhuje úspěch naší strategie zaměřené na rychlý růst. Aastra je plně odhodlána prosazovat otevřené standardy a pomáhat podnikům prostřednictvím inovativních a flexibilních telefonních technologií a integrovaných mobilních řešení,“ řekl Tony Shen, prezident and co-CEO, Aastra.
Ocenění Frost & Sullivan Award for Growth Strategy Leadership je každý rok udělováno společnosti, která v rámci svého odvětví prezentuje výjimečnou růstovou strategii. Ocenění Frost & Sullivan Best Practices Awards je uznání firmám z nejrůznějších regionálních a globálních trhů, jež demonstrují výjimečné výsledky a mimořádnou výkonnost v oblastech, jako je vedoucí pozice, technologické inovace, zákaznický servis a rozvoj strategických produktů. Analytici srovnávají účastníky trhu a měří jejich výkonnost prostřednictvím detailních rozhovorů, analýz a rozsáhlých průzkumů s cílem identifikovat nejlepší postupy v daném odvětví.
-red-