Branding

O 8 % vzrostla hodnota značky Philips

Ve finančním vyjádření odhadovaná hodnota značky Philips meziročně zaznamenala nárůst o 0,6 miliardy dolarů. V žebříčku globálních symbolů se podle agentury Interbrand, která každoročně hodnotí stovku nejlepších, tak umístila na 43. místě.

Geert van Kuyck, marketingový ředitel společnosti Philips, řekl: „V ročním hodnocení nejlepších značek světa agentury Intrebrand se nám už po páté za sebou podařilo zvýšit cenu značky Philips. Jsme na to velice hrdí. Konzistentní výsledky potvrzují, že příslib značky Philips Sense and Simplicity, který vychází ze znalosti potřeb zákazníků a koncových uživatelů, funguje. Umožňuje nám navrhovat a prodávat skutečně jedinečné produkty a řešení pro oblast zdraví a životní pohody.“

Generální ředitel agentury Interbrand pro střední a východní Evropu Dr. Jürgen Häusler k výsledkům dodává: „Hodnota značky Philips opět ukázala pozoruhodné tempo růstu a předstihla klíčové konkurenty. Osmiprocentní nárůst dokládá pokračující rezonanci příslibu značky Philips u zákazníků. Je zřejmé, že Philips o jednoduchosti nejen mluví a při každé příležitosti ji zdůrazňuje, firma jednoduchostí žije. Společnosti Philips se podařilo zjednodušit organizaci, zvýšit efektivitu provozu a snížit tak náklady. Soustředění se na klienty a jejich potřeby signalizuje, že značka vynakládá úsilí, aby si udržela atraktivitu pro zákazníky. V agentuře Interbrand si jsme jisti, že značka Philips má vynikající pozici, aby dokázala zužitkovat budoucí příležitosti.“

Když v roce 2004 Philips spustil kampaň „Sense and Simplicity,“ celková hodnota značky byla 4,4 miliardy dolarů. V roce 2005 se zvýšila na 5,9 miliardy dolarů. Od té doby zaznamenává pravidelný nárůst. V roce 2008 se tak hodnota globální značky Philips vyšplhala na současných 8,3 miliardy dolarů.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!