Adastra, mezinárodní konzultační a softwarová společnost, stále častěji operuje v mezinárodním prostředí a tento trend chce v budoucnu ještě důrazněji naplňovat.To potvrzuje i rozhodnutí majitelů společnosti Adastra – Jana Červinky, Petra Jecha a Jana Mrázka – věnovat se globálním aktivitám skupiny podstatně více, než dosud, a omezit svou působnost v regionálních zastoupeních Adastry.
Jan Červinka a Petr Jech předali k novému fiskálnímu roku (od 1. října 2008) své role v lokálním managementu Adastry Česká republika svým nástupcům. Post generální ředitelky Adastry ČR převzala Katarína Machková, dosavadní obchodní ředitelka firmy, která se na novou roli připravovala v těsné spolupráci s J. Červinkou. Pozici ředitele realizace Adastry ČR zastává Martin Mach, který dosud působil jako ředitel oddělení Data Warehousingu/Business Intelligence, jedné z nejsilnějších a nejpočetnějších částí české pobočky firmy.
„Od října se budeme plně věnovat mezinárodní expanzi Adastry na evropských a amerických trzích. V první fázi chceme cílit země, které jsou nám z geografického hlediska nejbližší, zejména pak ty, v nichž jsme otevřeli své pobočky, tedy Německo, Bulharsko a Velkou Británii,“ říká Jan Červinka, CEO, Adastra Group. „Naším cílem je identifikovat, uvolnit a dále rozvíjet potenciál ve spolupráci jednotlivých entit Adastry.“
„Model lokálního generálního ředitele se nám osvědčil, téměř rok tak funguje naše kanadská kancelář, kterou řídí rodilý Kanaďan Darren Edery,“ vysvětluje Petr Jech, COO, Adastra Group. „Jan Mrázek tak jako první z majitelů Adastry již výhradně působí na úrovni skupiny a jeho činnost v roli prezidenta Adastra Group vedla k založení lokálních poboček Adastry v Bulharsku a Velké Británii.“
„Věříme, že naše rozhodnutí přispěje k důkladnější propagaci zájmů celé skupiny Adastra v rámci jednotlivých zemí a dovede nás k novým, zajímavým obchodním příležitostem a dalšímu organickému růstu firmy,“ uzavírá Jan Mrázek, prezident Adastra Group.
-red-