Od října 2008 zahájila v České republice svoji činnost agentura Destination Marketing – Tourism Communication Agency, specializující se na online propagaci subjektů v cestovním ruchu na zahraničních trzích. Destination Marketing je sesterskou společností poradenské agentury BenedaGroup.com, člena asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace.
Agentura Destination Marketing navazuje na dosavadní dvouletou zkušenost s online propagací zahraničních společností na evropských trzích cestovního ruchu. V průběhu své činnosti se podílela na realizaci online komunikačních strategií pro hotely a cestovní kanceláře z Keni, Sv. Lucie, Tanzánie, Thajska, Spojených arabských emirátů aj. Spolupracovala rovněž na realizaci výzkumu pro Ministry of Local Government z Maďarska a při přípravě výzkumu týkajícím se stanovení kritérií pro trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu ve spolupráci s International Ecotourism Society z USA.
Hlavní důvod pro zaměření aktivit i na Českou republiku vycházel ze stále stoupající poptávky a zájmu zahraničních turistů o českou destinaci a české lázeňství, které se například u ruských turistů těší vzrůstajícímu zájmu.
A jaké jsou plány Destination Marketing do budoucna? „Do konce tohoto roku se chceme zaměřit zejména na propagaci českých hotelů a lázní na ruském trhu. Jedná se převážně o internetovou reklamu a online PR na nejnavštěvovanějších ruských cestovatelských portálech, se kterými již delší dobu spolupracujeme. V příštím roce se budeme také orientovat na aktivity pro outgoingové cestovní kanceláře a připravujeme řadu workshopů a obchodních setkání se zahraničními partnery. V současné době probíhají jednání s Africa Travel Association a Maldives Tourism Promotion Board“, říká managing director Kateřina Rotterová.
-red-