Pickwick své čaje oblékl do zbrusu nových, uživatelsky příjemných a praktických obalů, které zdobí i nové logo. Při nákupu tak nyní každý spotřebitel rychle a pohodlně rozezná v regálu svou preferovanou značku a typ čaje.
Nové obaly – spojení příjemného s užitečným
Nové obaly čajů Pickwick v sobě spojují pro oko příjemný, moderní a svěží design a zároveň výhodu snadného používání. Spotřebitel uvítá praktické odklápěcí víčko „flip top“, kterým se dá krabička snadno znovu uzavřít. Navíc, pokud je krabička s čajem umístěna na výšku, je možné z ní sáčky s čajem vyndávat i bez odklopení víčka – díky perforovanému otvoru na zadní straně. Na přední straně krabičky si zase rychle přečtete krátké informace o výhodách čajů v jednotlivých produktových řadách.
Nepřehlédnutelná vlna čaje Pickwick
Spolu s novými obaly přináší Pickwick i nové logo. Jeho svěží a optimisticky „prozářený“ vzhled a zelená barva evokují zákazníkovi pocit vysoké kvality a přirozenosti. „Nové logo a zvlněná linie, která ho podtrhuje, zaručuje našim výrobkům konzistentní vzhled. Řada Pickwick tak v regálu na první pohled působí jako jemná, souvislá a nepřehlédnutelná vlna kvalitního čaje,“ vysvětluje Radek Plachý, Category and Trade Marketing Manager značky Pickwick. To samozřejmě mnohonásobně usnadní výběr a ušetří čas zákazníkovi, který se díky grafické jednotnosti obalů velmi rychle zorientuje v tom, kde hledat svou značku čaje.
Podpůrná kampaň
Nové obaly oblékne Pickwick postupně – první v pořadí budou od října 2008 čaje takzvaných „well being“ segmentů (zelené, bílé a bylinné čaje) v čele s „hlavním hrdinou“, čajem Pickwick Green tea original lemon. Následovat budou černé čaje v lednu 2009, ovocné čaje pak přijdou na řadu v dubnu 2009. Uvedení nových obalů na trh bude podpořeno TV reklamou, PR kampaní a intenzívní in-store komunikací včetně informací přímo na krabičkách.
-red-