Reklama

Nový motivační program Lenovo obchodníkům přináší školení, zábavu i výhry

Společnost Lenovo, čtvrtý největší výrobce osobních počítačů, představila nový motivační program určený přímo pro prodejce jejích obchodních partnerů. Program byl připraven společně s klíčovými technologickými partnery.

Lenovo staví na úspěších předchozích programů a rozšiřuje počet produktů a promo akcí pro obchodníky. Cílem programu je povzbudit prodejce ke studiu a prodeji a zajistit jim odměny za prodeje jedné z nejširších produktových řad pěti předních dodavatelů.

Program Lenovo Winners‘ Club umožní prodejcům ve firmách sítě Lenovo Business Partner ve Velké Británii, Francii, Německu, Španělsku, Holandsku a České republice sbírat body a vyhrávat ceny za prodej produktů Lenovo a jejích partnerů. Varianta svázané položky prodejcům přináší kombinaci odměn při společném prodeji různých produktů.

„Jak již název napovídá, cílem programu Lenovo Winners‘ Club je zajistit systém výhodný pro všechny účastníky, od výrobců přes partnerské firmy až po jednotlivé obchodníky,“ uvádí Mike Etherington, EMEA Transactional Marketing Director společnosti Lenovo. „Po přihlášení na našich nových, uživatelsky přívětivých stránkách mohou účastníci zahájit sběr bodů za registrované prodeje a účast na školeních a zábavných kvízech. Body lze vyměnit za hodnotné ceny od největších on-line a off-line obchodů. Díky svázaným položkám jsou odměny za společný prodej různých produktů ještě vyšší. Našim obchodním partnerům se náš předchozí pobídkový program líbil, ale chtěli více příležitostí k získávání bodů. Ve spolupráci s dalšími velkými dodavateli jsme vytvořili ještě větší, lepší a zajímavější program.“

Aby v programu Winners‘ Club nechybělo skutečné vzrušení, připravili jsme také každoměsíční dobře hodnocený kvíz, kde bude jeden výherce v každé zemi. Ceny budou zahrnovat například víkend v New Yorku, oficiální olympijskou pochodeň a řadu dalších zajímavých.

„To, že se velcí výrobci rozhodli vytvořit společný kanálový program Winners’ Club je zatím nevídaný krok, který se naším prostředím prožene jako bouře,” říká Pavel Kraus, generální ředitel společnosti Orange&Green. „Díky tomuto programu mohou prodejci Lenova získat informace o produktech, různá školení a vyměňovat si tipy a triky a zároveň se bavit. Je to výjimečně efektivní způsob, jak motivovat své prodejce.“

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!