Finance

MasterCard spouští unikátní edukativní kampaň na principu Second Life

Společnost MasterCard spouští v Čechách a na Slovensku novou internetovou stránku www.kreditka.cz (www.kreditky.sk), která prostřednictvím interaktivního příběhu učí správně používat kreditní kartu. Jedná se o zcela nový způsob komunikace, který společnost MasterCard představuje ve světě vůbec poprvé. Do budoucna se počítá s rozšířením těchto vzdělávacích stránek tak, aby mapovaly i další oblasti finančního vzdělávání.

Unikátní internetové stránky www.kreditka.cz využívají oblíbeného principu Second Life a umožňují návštěvníkům řešit ve virtuálním světě každodenní platební situace a porovnávat rozdíly mezi použitím hotovosti a kreditní karty.

„Při každém nákupu se lidé rozhodují, jakým způsobem jej uhradí. Většina z nich volí mezi hotovostí nebo platební kartou. Jen málokdo si uvědomuje, že neméně důležitá je volba mezi kreditní a debetní platební kartou. Správným používáním platebních karet lze přitom šikovně šetřit i při běžném nakupování. Právě s tím by měla lidem pomoci nová vzdělávací stránka www.kreditka.cz,“ uvádí Ján Čarný, generální ředitel MasterCard Europe pro Českou republiku, Slovensko a Ukrajinu.

Na stránce www.kreditka.cz se návštěvník stává hned po příchodu postavou ve virtuálním světě a prožívá různé nákupní situace. Každý si sám určuje, jak si jeho komiksový dvojník poradí s nákupem přes internet, nečekanými výdaji za rozbitou pračku nebo se ztrátou peněženky. Na závěr platební situace se zobrazí přehledný výpis z účtu, aby bylo možné sledovat výši útrat a rozdíly v jednotlivých způsobech platby. V podobě 2D kresleného příběhu má návštěvník stránky možnost získat nejen praktickou nápovědu pro řešení reálných platebních situací, ale na stránce najde i šikovné tipy pro používání karty nebo aktuální nabídku kreditních karet na českém trhu.

„Kreditní karty jsou v současnosti nabízeny v masovém měřítku, napříč všemi příjmovými skupinami. Zároveň roste atraktivita tohoto produktu, neboť jej vydavatelské banky spojují s dodatečnými službami a benefity,“ uvedl Ján Čarný. „Pravdou však je, že řada lidí si stále výhody kreditních karet plně neuvědomuje a nemá o tomto produktu dostatek informací. Věřím, že nová zábavná vzdělávací stránka www.kreditka.cz přispěje k častějšímu čerpání všech výhod kreditních karet a větší spokojenosti jejich držitelů,“ dodal Čarný.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!