Obchod

Víno, design a virtuální svět

Prestižní značka vinařského oboru – CROY wine&design manufacture, spojila tři zdánlivě nesouvisející oblasti – víno, design a virtuální svět. Produkce a distribuce vína je v originálním pojetí CROY vnímána po ose tradice – kreativita – inovace – kontinuita a v tomto duchu byl uskutečněn netradiční krok. CROY, jako první československé vinařství, vstoupilo do virtuálního světa Second Life.

„Second Life je pro nás komunikační nástroj pro prezentaci unikátního designu CROY, na kterém je filosofie naší značky postavena. Koncept CROY vychází z tradičních hodnot, které se prolínají do moderního life-stylu a právě Second Life je místo, které nám umožňuje naše hodnoty vyjádřit inovativním způsobem,“ říká v otázce vstupu do Second Life Zdeněk Balga, jednatel společnosti CROY Concept, s.r.o.

CROY nevnímá Second Life pouze jako marketingový nástroj, ale především jako prostředek komunikace. CROY bude první českou společností, která bude virtuální prostředí využívat k tématicky orientovaným besedám a ke komunikaci s vinařskými nadšenci po celé republice, a to nejen o budoucnosti a směřování národního vinařství v mezinárodním kontextu.

„Ve spolupráci s CROY je našim cílem vytvořit virtuální CROY Club přátel vína, na jehož setkáních se budeme vinařstvím a jeho dosahy a vazbami s oblastmi moderního marketingu podrobněji zabývat. Second Life tak smaže geografické vzdálenosti mezi jednotlivými účastníky diskuzí, neboť veškerá komunikace v rámci klubu bude probíhat on-line,“ uvádí Martin Dvořák, jednatel společnosti beVirtual, s.r.o. a provozovatel virtuálního města Bohemia, kde bude mít CROY své virtuální zastoupení. „Škoda, že požitky z vychutnání reálného vína nejdou virtuálně také sdílet.“, dodává s nadsázkou Dvořák.

-red-

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!