Prostřednictvím internetového rozhraní mají od září klienti ČSOB Pojišťovny možnost upravovat své pojistné smlouvy z pohodlí domova. Do budoucna se počítá s dalším rozšiřováním elektronických služeb, zejména u životního pojištění Variace.
Z výzkumu na téma životního pojištění, které ČSOB Pojišťovna provedla v létě letošního roku, vyplývá, že klienti nemají přehled o tom, jak jsou pojištěni. „ Klienti často mají uzavřeno pojištění již delší dobu s pojistnými částkami, které neodpovídají jejich dnešním potřebám. To se týká jak pojištění majetku (domu, domácnosti auta), tak i pojištění životních,“řekl David Roček, marketingový manažer životního pojištění ČSOB Pojišťovny . Na to reagovala ČSOB Pojišťovna spuštěním webové aplikace Účet online, která všechny smlouvy klienta shromažďuje na jednom místě a umožňuje klientovi jejich jednoduchou a přehlednou evidenci.
Účet online umožňuje, kromě komplexního přehledu všech pojištění klienta, provádět vybrané změny na pojistných smlouvách a změny osobních údajů na smlouvách životního pojištění. Kvůli změně adresy, e-mailového kontaktu nebo telefonu již není nutné chodit na pobočku.
Uvedené možnosti jsou pouze začátkem rozsáhlejšího projektu. Účet online bude nadále rozšiřován o další možnosti úprav a změn, která si klienti budou moci na svých pojistných smlouvách provést. Z připravovaných novinek lze prozradit, že změny se dočkají hlavně klienti nového Investičního životního pojištění Variace, které ČSOB Pojišťovna spustila letos v dubnu. Tito klienti si pomocí služby Účet online budou moci převádět jednotky z fondu do fondu nebo měnit alokační poměry mezi jednotlivými fondy pojištění. Budou si tak moci měnit svoji investiční strategii jednoduše a z pohodlí domova.
-red-